Han vägrar skriva på att dottern får mitt efternamn. Vad gör jag?
Du har ju ensam vårdnad innan du skriver på om gemensam, och kan alltså bestämma namnet själv. Så fyll du lugnt i papprena och skicka in dem utan att visa honom.
Du har ju ensam vårdnad innan du skriver på om gemensam, och kan alltså bestämma namnet själv. Så fyll du lugnt i papprena och skicka in dem utan att visa honom.
Asså bittra människor med hämndbegär.....
^vill inte att dottern ska hans efternamn^
Asså bittra människor med hämndbegär.....
^vill inte att dottern ska hans efternamn^
...för vad, att han bedragit dig?
Det gör honom inte till en sämre förälder än dig, och du har ingen mer ^rätt^ till ert barn än vad han som pappa har!
Så skärp ihop dig, sätt dig över dina sårade känslor, och samarbeta i ert föräldraskap. Det finns hjälp att få om ni behöver.
Herregud vad många egoistiska kvinnor vi har i landet som tar mammans försvar istället för barnet. Feminismen har verkligen gått överstyr. Tänker inte kommentera utan som jag sagt tidigare ingen av oss känner varken mamman eller pappan här. Hans otrohet lyfts fram men vad vet vi vad hon gjort mot honom ingen aning. Men däremot om man ska lösa problem i förhållanden så gäller det kommunikation. Om hon sätter hinder i vårdnadsfrågor istället för som någon skrev hämndbegär då anser jag att ingen part i mogen nog. Jag tar varken parti för mamman eller pappan utan barnet. Där skall fokus ligga.