Inlägg från: Anonym (tro) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tro)

Jag är så ledsen för att han inte fick uppleva detta med mig... =(

Alla tror det de vill, men min tro är att alla vi älskat och älskar fortfarande finns med oss på ett eller annat vis. 

Jag tror på ett liv efter döden och på reinkarnation även om jag inte aktivt har någon direkt religion, snarare räknar jag mig som kristen isf. 

Jag tror att farfar vet om sitt barn barn och gläds åt det. Min mor gick bort blott 63 år gammal och han aldrig se min brors barn. När deras äldsta var några månader gammal låg hon och tittade som om hon tittade på någon och jollrade och skrattade, så där som barn gör när man pratar med dem. Hon låg så i flera minuter. Jag tror att det var min mamma som var där och hälsade på.  

Jag har också fått tecken, jag tolkar det som tecken iaf, av min mamma. När jag var på väg till min bästa vän, det var en bit att gå från tåget, så gick jag och tänkte på min mamma, på att jag så gärna skulle vilja veta om hon var med oss. I samma ögonblick tittade jag ner på marken där jag gick, och där låg en alldeles klotrund sten. Eftersom jag gillar stenar och samlar på fina/annorlunda såna tog jag det som ett tecken på att hon var det  

Svar på tråden Jag är så ledsen för att han inte fick uppleva detta med mig... =(