• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • 1995lj

Hej:)

Idag var ägglossningstestet positivt :) clearblueas digitala med fasta glada gubben! .. så nu börjar den långa väntan till bim

• Lottch3n
    Lottch3n skrev 2018-05-17 08:27:45 följande:

Asså jag vet inte vad som händer.. igår började jag känna av äl lite grann som jag brukar.. tog ett äl-test som var starkt, så starkt jag brukar få dagen innan positivt.. så jag hade ju räknat med detta idag, men icke.. det var svagare idag :/ vad är detta? :/

Bifogar bild också..

Och nu är det starkare igen :/ då har inte äl varit va?
  • EmmalinneaS

Hej, hoppar också in här.

Slutade med cerazette i februari i år och fick tillbaka mensen i april. Detta blir vårt första försök, men gissar på att det kommer krävas ganska många försök.. Just nu verkar mensen var oregelbunden också, vilket gör det hela lite svårare. Men det känns som en mycket spännande period vi (jag och min man) går in i nu och det är kul att ha ett par att prata om den med ????

BIM lista juni

2/6 - Linsen8808

3/6 - Lilly2015, sycamore

4/6 - Issari, maria1992

5/6 - Jagvetdåinte, lottch3n

6/6 - 1995lj

7/6 - Sophie_A

8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida

9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp

11/6 josssssaaaaan

12/6 - Anny1

13/6 - niiskuneiti

14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, mindran

15/6 - josefinkl, Linalin

16/6 - Ejjami

20/6 ettlitetsyskon

• Ejjami
    Lottch3n skrev 2018-05-17 11:21:17 följande:

Och nu är det starkare igen :/ då har inte äl varit va?

Jag har för mig att man ska ta ägglossningstest på eftermiddagen och inte på med morgonurinen. Så tiden vid testtagning spelar stor roll. Kan det va det som hänt? Du har ju med stor sannolikhet få ägglossning snart om det här blivit starkare igen :)
  • Lottch3n
    Ejjami skrev 2018-05-17 15:37:40 följande:

Jag har för mig att man ska ta ägglossningstest på eftermiddagen och inte på med morgonurinen. Så tiden vid testtagning spelar stor roll. Kan det va det som hänt? Du har ju med stor sannolikhet få ägglossning snart om det här blivit starkare igen :)

Jag har läst att man inte ska ta det på första urinen, men att annars spelar det inte så stor roll, bara man testar på samma tid :/

Ja jag får hoppas att det blir positivt imorgon då :/
  • Elsaida
    Lottch3n skrev 2018-05-17 08:27:45 följande:

Asså jag vet inte vad som händer.. igår började jag känna av äl lite grann som jag brukar.. tog ett äl-test som var starkt, så starkt jag brukar få dagen innan positivt.. så jag hade ju räknat med detta idag, men icke.. det var svagare idag :/ vad är detta? :/

Bifogar bild också..

Du kan ha missat toppen, tyvärr om du bara testar en gång om dagen.
  • Lottch3n
    Elsaida skrev 2018-05-17 17:05:47 följande:

Du kan ha missat toppen, tyvärr om du bara testar en gång om dagen.

Nä jag testar allt minst två gånger om dagen. Men nu när det varit så varmt har jag nog druckit mer än innan och därav är urinen mer utspätt... men om det först är starkt, sen svagt och sen starkt igen, har äl varit då verkligen?
  • Blåstjärna

Hej!

Dags att byta tråd igen. Tempen gick ner idag under coverline och jag har BIM idag, så mensen dyker upp när som.

Detta blir nu vårt 8:e försök efter MA i okt. Håller tummarna att de kanske går vägen denna gång istället. *önsketänkande*

BIM lista juni

2/6 - Linsen8808

3/6 - Lilly2015, sycamore

4/6 - Issari, maria1992

5/6 - Jagvetdåinte, lottch3n

6/6 - 1995lj

7/6 - Sophie_A

8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida

9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp

11/6 josssssaaaaan

12/6 - Anny1, Blåstjärna

13/6 - niiskuneiti

14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, mindran

15/6 - josefinkl, Linalin

16/6 - Ejjami

20/6 ettlitetsyskon

• Lestina

Hoppar in här. Plussade i april, fick MF, nu väntar jag på att min cykel ska bli normal så vi kan försöka igen, det blir 4e försöket

• AllaGodaTingÄrTre

Dag 11 och det var dags att börja testa med CB advanced. Femte försöket. Gah låt plusset komma nu! Helst den 8 juni på min födelsedag (BIM-1)!! :)

Svar på tråden BIM juni 2018