BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Hej:)
Idag var ägglossningstestet positivt :) clearblueas digitala med fasta glada gubben! .. så nu börjar den långa väntan till bim
Asså jag vet inte vad som händer.. igår började jag känna av äl lite grann som jag brukar.. tog ett äl-test som var starkt, så starkt jag brukar få dagen innan positivt.. så jag hade ju räknat med detta idag, men icke.. det var svagare idag :/ vad är detta? :/
Bifogar bild också..
Hej, hoppar också in här.
Slutade med cerazette i februari i år och fick tillbaka mensen i april. Detta blir vårt första försök, men gissar på att det kommer krävas ganska många försök.. Just nu verkar mensen var oregelbunden också, vilket gör det hela lite svårare. Men det känns som en mycket spännande period vi (jag och min man) går in i nu och det är kul att ha ett par att prata om den med ????
BIM lista juni
2/6 - Linsen8808
3/6 - Lilly2015, sycamore
4/6 - Issari, maria1992
5/6 - Jagvetdåinte, lottch3n
6/6 - 1995lj
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp
11/6 josssssaaaaan
12/6 - Anny1
13/6 - niiskuneiti
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, mindran
15/6 - josefinkl, Linalin
16/6 - Ejjami
20/6 ettlitetsyskon
Och nu är det starkare igen :/ då har inte äl varit va?
Jag har för mig att man ska ta ägglossningstest på eftermiddagen och inte på med morgonurinen. Så tiden vid testtagning spelar stor roll. Kan det va det som hänt? Du har ju med stor sannolikhet få ägglossning snart om det här blivit starkare igen :)
Asså jag vet inte vad som händer.. igår började jag känna av äl lite grann som jag brukar.. tog ett äl-test som var starkt, så starkt jag brukar få dagen innan positivt.. så jag hade ju räknat med detta idag, men icke.. det var svagare idag :/ vad är detta? :/
Bifogar bild också..
Du kan ha missat toppen, tyvärr om du bara testar en gång om dagen.
Hej!
Dags att byta tråd igen. Tempen gick ner idag under coverline och jag har BIM idag, så mensen dyker upp när som.
Detta blir nu vårt 8:e försök efter MA i okt. Håller tummarna att de kanske går vägen denna gång istället. *önsketänkande*
BIM lista juni
2/6 - Linsen8808
3/6 - Lilly2015, sycamore
4/6 - Issari, maria1992
5/6 - Jagvetdåinte, lottch3n
6/6 - 1995lj
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp
11/6 josssssaaaaan
12/6 - Anny1, Blåstjärna
13/6 - niiskuneiti
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, mindran
15/6 - josefinkl, Linalin
16/6 - Ejjami
20/6 ettlitetsyskon
Hoppar in här. Plussade i april, fick MF, nu väntar jag på att min cykel ska bli normal så vi kan försöka igen, det blir 4e försöket
Dag 11 och det var dags att börja testa med CB advanced. Femte försöket. Gah låt plusset komma nu! Helst den 8 juni på min födelsedag (BIM-1)!! :)