Inlägg från: AllaGodaTingÄrTre |Visa alla inlägg
  • AllaGodaTingÄrTre

BIM juni 2018

Hej tjejer!

Då bytte jag tråd. Igen. Mens på BIM+3 och förra månaden BIM+4. En hinner ju hoppas dessvärre. :(

Dags för femte försöket nu då och hoppas på ett plus till min födelsedag den 8 juni.

Fyller 35 så visst går det ju inte lika lätt längre.

Vi har två barn sedan tidigare. En son född -14 (fem försök varav två missfall) och en dotter född 14 månader efter sonen (tog sig direkt).

BIM-lista juni:

3/6 - Lilly2015

4/6 - Issari, maria1992

5/6 - Jagvetdåinte, lottch3n

8/6 - Nicciz

9/6 - AllaGodaTingÄrTre

• AllaGodaTingÄrTre

BIM lista juni

2/6 - Linsen8808

3/6 - Lilly2015, sycamore

4/6 - Issari, maria1992

5/6 - Jagvetdåinte, lottch3n

6/6 - 1995lj

7/6 - Sophie_A

8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida

9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp

12/6 - Anny1

13/6 - niiskuneiti

14/6 Systeryster33

15/6 - josefinkl

16/6 - Ejjami

20/6 ettlitetsyskon

• AllaGodaTingÄrTre

Dag 11 och det var dags att börja testa med CB advanced. Femte försöket. Gah låt plusset komma nu! Helst den 8 juni på min födelsedag (BIM-1)!! :)

• AllaGodaTingÄrTre

Igår sen kväll fick jag fullt utslag på sticka och imorse en fast smiley på CB Advanced. Ska inseminera ikväll men jag undrar hur många dagar det ?är lönt? att inseminera och när det är försent?

ÄL inom 24-48 h men hur snabba är spermier? Haha

Dags för femte försöket! :)

• AllaGodaTingÄrTre
    Milian03 skrev 2018-05-24 18:07:43 följande:

Idag kom ett par som inte varit tillsammans länge alls ut med att de är gravida. Och här kämpar vi månad efter månad utan resultat. Ville bara gråta när de sa det. Hur ska man kunna glädjas åt andras "hoppsan-graviditeter" när man själv kämpar i motvind? :'( förlåt för gnäll.

Jag förstår precis! Har också ett sånt par i bekantskapskretsen. Hon va otrogen, blev gravid med den hemliga mannen och har nu separerat för att vara med barnets pappa.

Försöker tänka på att hon är sååå glad för det här barnet och det är ju viktigast.

Visst är det jobbigt med alla gravidbilder och UL när vi fortfarande inte lyckats. Men som sagt: hon är så lycklig!
  • AllaGodaTingÄrTre

Fast smiley på CB Advanced och positiv sticka på torsdag morgon. Inseminering på kvällen. Men fredag morgon ÄNNU starkare på stickan.

Borde vi inseminerat ännu en gång utöver torsdag kväll!

Är det stor risk att vi missar ägglossningen?

Tänker: LH-topp fredag morgon, det tar 48 h innan äggen släpper (söndag morgon), insemineringne på torsdag vid 21 och simmarna är ur funktion 2 dagar senare (lördag kväll)?

Har dock ÄL-smärtor idag och simmarna KAN sju leva uppemot 5 dygn.

Please!!! Femte försöket och vill sååååå få ett plus på min födelsedag 8 juni!!

• AllaGodaTingÄrTre
    bluegrass skrev 2018-05-27 11:13:31 följande:

Jag plussade idag på BIM-3. Fick jätteömma bröst 2-3 dagar efter äl som sedan har hållit i sig till nu. Hoppas att det är ett tidigt symtom för dig också!

Men shit grattis!!!!! :) :) :) :)
  • AllaGodaTingÄrTre
    Milian03 skrev 2018-05-28 15:36:33 följande:

Fick detta nu och gråter... Kan det vara vår tur nu?

Grattis!!!!

Vilket försök??

Åh hoppas på ett plus denna månad också! Femte gången gillt haha
  • AllaGodaTingÄrTre
    IBS skrev 2018-05-28 15:14:49 följande:

Idag kom mitt paket med ÄL test och gravtest. Så spännande. Ska börja testa på tisdag nästa vecka tänkte jag. ÄL borde vara på torsdag den 6/5. Är det många som kör med stickor, varför har ni valt det isf? :)

Spännande! :)

Jag lever med en kvinna och barnet blir till med hjälp av heminsemination. Så för att veta när donatorn måste komma hit måste vi veta så exakt vi kan :)
  • AllaGodaTingÄrTre
    Milian03 skrev 2018-05-28 17:58:13 följande:

Använde äl-test bara :) både stickor och digitala från clearblue. Hade pga omständigheter bara sex EN gång: dagen efter positivt. Men en gång räckte :)

Vi är också på femte försöket och inseminerade den enda gången dagen efter positivt ÄL-test! Hoppas vi är lika på plusset också ;)
Svar på tråden BIM juni 2018