Fler 40 plussare som plussat?
Går trögt att lägga in folk i gruppen på fb då jag inte får till det. Förmodligen behöver jag göra det från en dator vilket jag kanske hinner imorgon om inte Carro04 lyckats innan. Men det är på gång!
Går trögt att lägga in folk i gruppen på fb då jag inte får till det. Förmodligen behöver jag göra det från en dator vilket jag kanske hinner imorgon om inte Carro04 lyckats innan. Men det är på gång!
Hej kan jag vara med här jag har nyligen plussat är bara i vecka 7 men det är ett plus ????
Stort grattis till alla nya plus skakiga som oskakiga starter!
Hoppas vi får igång fb-gruppen riktigt, Carro04 har fixat några inbjudningar som tur är då jag mest jobbat och sovit och inte orkat få tillgång till datorn.
Kul med flera!
Vem skulle man höra av sig till för att få va med i gruppen på fejjan? :)
Ja, 40+ sjunde barnet, men första efter förtistrecket.
Ohh idag är jag nervös hua
Har kub idag kl:10.00 tänk på mig tjejer :)
UL igår och vi fick se ett hjärta som slog och en pigg liten krabat där inne. Nu är nästa steg MKP om en vecka så förhoppningsvis vet jag om det är ett friskt pyre innan midsommar.
Tack om det är till ngn tröst så har jag aldrig haft några tydliga symptom vid någon av mina graviditeter. Jag är skittrött, men det är jag å andra sidan alltid. Har ingen direkt molvärk, det hade jag första ggn men inte ens då var det jättetydligt
Hej alla och grattis till gravidmagarna!
Är fortfarande i chock över vår oplanerade graviditet, fyller 40 nästa år och har 3 barn sedan tidigare på 6, 8 och 10. Vet i ärlighetens namn inte hur jag skall hantera detta, men hoppas det her sig. Hade inte alls tänkt oss ett 4:e barn...
Hej alla och grattis till gravidmagarna!
Är fortfarande i chock över vår oplanerade graviditet, fyller 40 nästa år och har 3 barn sedan tidigare på 6, 8 och 10. Vet i ärlighetens namn inte hur jag skall hantera detta, men hoppas det her sig. Hade inte alls tänkt oss ett 4:e barn...