Sommarhopp skrev 2018-05-12 06:20:32 följande:
Åh jag blir så trött på mig själv! Jag hade lovat mig själv att inte börja analysera tidiga eventuella gravsymptom innan det gick att testa med gravtest. Och ändå ligger jag här i sängen och kn inte sova utan googlar istället på alt möjligt. Jag är på ruvardag 4 idag med en blastis. Tycker mig känna igen vissa saker från sist jag blev gravid, men där jag tyvärr fick missfall. Vaknar tidigt, fastän jag vanligtvis är väldigt morgontrött, har fått finnar i pannan, magen är mee svullen på kvällen och jag svettas massor på nätterna. Alla de symptomen hade jag sist också. MEN det kan ju lika gärna bero på lutinus, och det plötslig blivit varmt ute och att jag ätit mycket på kvällen. Tempen är inte riktigt lika hög som sist så det talar ju emot. Jag blir knäpp av att bara gå och vänta! Kan det inte bli testdag snart!
Haha, exakt samma för mig. Jag har dessutom aldrig varit gravid, så jag har ingenting att jämföra med. Under mina tidigare 7 inseminationen har jag haft massa symptom alla gånger utan att vara gravid, så jag borde ju verkligen inse att jag inte kommer veta innan testet är taget.
Mina bröst gjorde ont av Lutinus redan innan ET, så det kan jag ju inte räkna som symptom direkt. Det spänner och drar i livmodertrakten och har gjort det sedan ET, men jag har förstått att det kan göra det av själva ET:n, oavsett vad den leder till. Och sen igår har jag en konstant hungers-ihålighets-känsla, men det känns som för tidigt för att känna det som ett grav.symptom (är nu på RD 3 med blasto). Brukar ha denna känsla precis när jag ska få mens också så kan vara Lutinus (för det är för tidigt för mens nu om inte min kropp är helt knäpp!). Sedan ET drömmer jag också mer än jag brukar. Men det är ju kanske inte så konstigt med tanke på att man går och ältar mer än man brukar...
Så mycket för att jag bara ska ta det som det kommer :). 9 dagar till testdag...