Inlägg från: Anonym ((?)) |Visa alla inlägg
  • Anonym ((?))

aviciis crew möter kritik efter svt dokumentären

Anonym (Anonym) skrev 2018-04-25 19:50:13 följande:

Intressant att ansvaret för någon annans hälsa läggs på teamet runt om Avicii. Han var ju trots allt en vuxen man som måste ha cojones nog att säga ifrån om han mådde för dåligt, så funkar det ju för alla andra. Om en person blir sjukskriven för utbrändhet så är det ju inte så att man klandrar kollegorna runt omkring.

Har du sett dokumentären som TS syftar på i rubriken?
  • Anonym ((?))
    Anonym (Anonym) skrev 2018-04-25 20:33:39 följande:
    Nej jag har inte TV. Jag läste artikeln.
    Har du inte sett dokumentären så har du nog svårt att förstå hur hårt han fick kämpa för att kunna sluta. Han var uppbokad lång tid framöver genom diverse kontrakt. Inte bara att ringa chefen och sjukanmäla sig direkt.
  • Anonym ((?))
    Anonym (Anonym) skrev 2018-04-26 07:22:14 följande:
    Jättetack för länkarna men jag har inte Instagram och jag vill dessvärre inte se en hel dokumentär om killen. Jag förstår mycket väl att han haft det tufft men ansvaret ligger ändå på honom att säga ifrån, det är ju inte som om någon står med en pistol mot huvudet och säger "du ska f*n åka på turné nu, fatta!". Jo, det är så lätt som att säga ifrån men man måste inse det själv, ingen annan kommer göra det åt en och det ligger inte på någon annan att fixa.
    Du behöver inte ha instagram för att titta på länken som är några få minuter kort. Och väljer du att ändå inte titta på den så ska det blir intressant att se vad du har för ursäkt denna gången till att inte vilja försöka förstå hur en människa kan må så dåligt utav utomstående press. 
Svar på tråden aviciis crew möter kritik efter svt dokumentären