Inlägg från: Anonym (Q) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Q)

aviciis crew möter kritik efter svt dokumentären

Jag vet inte. Vad står det i artikeln?

• Anonym (Q)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-04-26 07:22:14 följande:

Jättetack för länkarna men jag har inte Instagram och jag vill dessvärre inte se en hel dokumentär om killen. Jag förstår mycket väl att han haft det tufft men ansvaret ligger ändå på honom att säga ifrån, det är ju inte som om någon står med en pistol mot huvudet och säger "du ska f*n åka på turné nu, fatta!". Jo, det är så lätt som att säga ifrån men man måste inse det själv, ingen annan kommer göra det åt en och det ligger inte på någon annan att fixa.

Grejen är ju att han faktiskt sa ifrån! Han sa uttryckligen ?Det kan inte fortsätta såhär, jag kommer DÖ! Fattar ni inte det!?? Alla visste att han inte kunde träna, för när han fick upp pulsen trodde kroppen att han fick en panikattack.

Han sa ifrån och det är också varför han la av turnerandet 2016. Men är man artist har man åtaganden, det var ju inte som att han kunde lägga av bara sådär. När det blev ohållbart var han ändå bokad för lååång tid framöver. Han försökte ställa in allt, men eftersom det inte bara var han som förlorade ekonomiskt, och vi pratar typ miljarder här som inte bara han förlorade, så är det ganska självklart att absolut ingen lyssnade på honom.

Allt det här vet man om man läst den minsta nyhet senaste veckan och man får definitivt veta det om man kollar på dokumentären.
  • Anonym (Q)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-04-27 16:14:35 följande:

Grejen är ju att han faktiskt begick självmord.

Varför är det grejen? 
    Skulle det vara bättre om han var så stressad att han dog i en hjärtinfarkt 28 år ung istället?
  • Anonym (Q)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-04-27 16:42:17 följande:

Alla sitter o klagar på människorna omkring honom, som inte har ett skit ansvar för honom som vuxen. Sedan visar det sig att han till o med begick självmord, och ändå fattar ingen att den enda som är ansvarig är Avicii själv? Herregud...

Jag måste säga att jag får ihop din logik här. Vad menar du egentligen?
Svar på tråden aviciis crew möter kritik efter svt dokumentären