Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
BIM -3 eller BIM -4, jag tror jag är gravid
BIM -3 eller BIM -4, jag tror jag är gravid
Tänker på dig och fortsätter hålla tummarna :) positivt att tempen är densamme!
Tänker på dig och fortsätter hålla tummarna :) positivt att tempen är densamme!
Hej tjejer.
Tog ett test idag på BIM-2 och förväntade mig neg resultat. Hade bara digitala hemma.
Har varit förkyld/sjuk sedan i torsdags och är idag hemma från jobbet med halsont, igentäppta bihålor och svag feber.
Är orolig nu. Glad och orolig....
Nån som vet om sjukdom ökar risken för mf?
Ni som he plussat, stort stort grattis till er., <3
Vad har ni för symptom, om ni har några?
Bim -2 här och för första gången på länge är jag inte placebogravid, jag tror mig veta att det inte har tagit även fast det absolut finns en chans. Allt är som vanligt förutom att det drar i vänster sida, i äggstocken ner mot ljumsken. Det gör inte ont men "känns" hela tiden och går liksom inte att tänka bort. Rikligt med sekret också :) Samma dragande känsla har jag haft sedan i förrgår kväll, men testerna visade negativt så sent som igår (ÄL+12).
Spännande, det finns som du säger fortfarande en chans! Håll oss uppdaterade:) Hur länge hade ni försökt?
Innan bim hade jag inga symptom. Nu har jag växtvärk i livmodern och det drar i ligamenten (som håller upp livmodern) när jag tex hostar. Lite trött. Annars inget.
Hoppas du plussar snart!!
Nu är jag bara v.3+4 men känner ingeting. Var säker på det skulle bli negativt men kunde ändå inte hålla mig från att testa tidigt.
Okej, var det ert första barn? :) ja, vi har ett barn sen innan som blir två år i sommar. Det är första månaden som vi försöker, vet att det verkligen vore en lyckoträff att det skulle bli ngt på första försöket, men hoppas gör man ju ändå.
Ja, och den vetskapen att det kan ha tagit sig är ju så spännande! Ja, det är en underbar ålder. Han har börjat att prata mera, så kul. Nu kan jag ha en lättare konversation, i och för sig pratar jag mest, men han förstår nu iaf, haha. Samtidigt en utmanande period, många känslor i en liten kropp <3
Såg att du har bim om två dagar. Din mens brukar vara regelbundet också? :)