Inlägg från: Anonym (Längtan92) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Längtan92)

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Ereya skrev 2018-05-20 16:51:24 följande:

Brunt slem/"blod" kommer nu...

Vi hade sex två gånger för ett par timmar sen, kan det ha nåt att göra med det? Det var inte rött blod... Än... BIM+4

Kan vara gammalt blod, plus att flera som fått lite blod efter sex för att slemhinnorna (?) är extra känsliga.
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-20 18:15:12 följande:

Tack för svar. Ska försöka att inte oroa mig. Men jag fick tillbaka molvärken i samma stund som det bruna slemmet kom. Håller fortfarande på, inte lika mycket som mens och inte samma färg men... Åh jag vet inte. Så jävla fucking ledsen.

Precis, försök att inte oroa dig, tror som sagt inte att det var mens. Men vet att det är lättare sagt än gjort. Håller verkligen alla tummar och tår för att det ska gå vägen för dig<3
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-20 20:10:28 följande:

Ja det var ju verkligen bara brunt... slem (bläää) och sen inget mer. Tog värmekudden nu och det är lite bättre. Får jag mens inatt får jag, kan inte göra nåt åt det oavsett. Då fick jag i alla fall vara gravid i ett par dagar <3 Men nu tänker vi positivt! Ska leta upp vår lista och uppdatera den med alla oss som plussat :D

Skönt att det är bättre nu! Positiva tankar, det gillar jag ;) imorgon kommer ditt plus :D
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-20 21:36:02 följande:

Åh menar du det? Då känns det bättre <3 Hoppas verkligen du får ditt tredje plus snart. Det är du värd. Min sambo och du är född samma år ser jag :)Jag låter er veta så snart jag själv vet, tänker testa med ett early - det booorde ju visa nåt starkare nu :)

Hur går det?<3
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-21 08:06:41 följande:

Jag blöder nu, utan mensvärk. Temperaturen fortsatt hög. Antar att det är kört :( Men å andra sidan vill jag bara få mens så vi kan börja om. Detta blev ett uppvaknande för min sambo som nu senast igår (när jag sade att det kanske evt. var början på missfall) sade att nästa ägglossning, då gör vi <3 Jag tror tyvärr att vårt lilla riskorn är på väg... ut... :(

Åhh neeej :( vad tråkigt att höra, verkligen! Håller tummarna för nästa äl då<3
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-21 12:56:23 följande:

Tack för pepp och stöd tjejer <3

Bm trodde det var ett tidigt missfall, rådde mig att testa mig igen om fjorton dagar. Sedan låta det gå en cykel innan vi försöker igen, men vi får se, beror ju på vad kroppen säger, om man kan köra tidigare ändå. Jag fortsätter tempa och fortsätter hoppas. Snart har jag nog mitt plus också <3

Håller fortfarande tummarna för er andra, och hoppas allt går vägen!

Jag älskar din kämparglöd och att du inte viker dig! Ditt plus kommer när som helst ;) har du fortsatt att blöda under dagen?
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-21 21:32:19 följande:

Blir så glad över alla era plus <3 Grattis tjejer!

Nu slutade jag typ blöda, efter ca 16 timmar. Men brösten ömmar inte mer och jag har ingen molvärk, det hade jag knappt heller när blödningen började. Jag ser det som ett missfall men visst sker mirakel, riskornet kanske trots allt hänger kvar där inne. Även om jag tvivlar på det. Vi ser väl. Kanske är det inte kört <3

Åhh fattar att du känner dig helt sänkt, hade också varit det :( ditt plus kommer snart<3

Självklart sker mirakel, det här låter hoppfyllt! :) hoppas hoppas hoppas<3 hur är tempen idag?
  • Anonym (Längtan92)
    Träningsglad skrev 2018-05-21 21:11:50 följande:

Äntligen ett PLUS! BIM -3!!

Grattis :)
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-22 07:11:05 följande:

Fortsatt hög och fortsatt molande värk! Har i princip slutat blöda nu. Det gjorde inte så ont alls, inte som riktig mensvärk, och blödde bara ca 18 timmar. Inte alls som missfallet jag hade Jan-17, då blödde jag i en vecka och hade skit ont med riktiga värkar. Tänkte inte på det då, att det måste vara MF eller enden graviditet, men nu inser jag ju skillnaden verkligen.

Brösten har slutat ömma och jag antar att resten av symptomen mildrats också, förutom molvärken jag inte blir klok på. Jag hoppas självklart att riskornet håller sig kvar men jag fattar ändå ingenting. Det är nog kört. Den där vissheten att jag är gravid, den är nog borta också :( är det någon idé att göra gravtest?

Jag tycker ju att tempen borde sjunkit och blödningarna fortsatt om det var mf? För det kan ju inte vara meningen att en blödning på 18 timmar ska räknas som mens sen. Jag hade nog tagit ett test bara för att se om det visar ngt eller inte, då får du det svart på vitt. Fortsätter hoppas att riskornet är kvar<3
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-22 10:23:44 följande:

Jag tänker samma som du och ska köpa ett test till idag och prova. Blöder inget mer som sagt och det molar ändå, samma som det gjort i två veckor nu till och från. Hoppas hoppas. <3 Jag kollar på fotot jag tog på testet i lördags flera gånger bara för att få se plusset. Åh tänk om det fortfarande finns nåt där!!

Jag tror att jag har en känslig livmodertapp eller nåt, för jag började ju blöda efter att vi haft sex ganska... rejält haha, och två gånger dessutom, sedan sprang jag över stock och sten på ett intensivt löppass så... Kan ju bero på det. Åh får testa. Är det negativt vet jag ju. Men jag måste få veta.

Jag håller alla tummar och tår för att du ska få ett positivt test idag<3 hade varit så fantastiskt! Det finns ju andra anledningar till att du också kunde blöda, så behöver inte vara mf.
  • Anonym (Längtan92)
    Missdecibel86 skrev 2018-05-22 12:14:08 följande:
    Skymtar någon skugga men är ytterst osäker. Hoppas för din skull!
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-22 19:21:35 följande:

Åh vad roligt med fler plus <3

Jag joinar er nästa månad. När tårarna torkat. Kram på er, tack för alla inlägg och kommentarer, det känns nästan som att vi är en mysig grupp vänner som sitter här och diskuterar. Tack för pepp, råd och stöttning. Nästa månad är min månad. <3

Har du testat negativt i eftermiddag? :?(
  • Anonym (Längtan92)

Crazzy och syskonlängtan91 när är ni beräknade? :) är också sent i månaden, 27/1

• Anonym (Längtan92)

Tänker också på dig Ereya!<3 önskar så innerligt att den här månaden blir er månad!

Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?