Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
Haha tålamod är en dygd!
Jag har kompromissat med mig själv och testar förmodligen om två dagar igen. Om det inte visar nå starkare så köper jag testa tidigt :)
Haha tålamod är en dygd!
Jag har kompromissat med mig själv och testar förmodligen om två dagar igen. Om det inte visar nå starkare så köper jag testa tidigt :)
Haha vad ni är härliga!
Den här månaden var jag helt övertygad om att jag INTE var gravid, men tydligen hade jag fel. Den där vissheten jag tidigare talade om, den som gör att man liksom vet? Oh well, den är här nu. Det är så självklart att det är det jag är. <3 Jag tänker på er och hoppas på fler plus i listan och fler januarimedborgare!
Haha men åh, så roligt att höra.
Jag har haft vanliga innan-mens-symptom länge. Nu molar det till emellanåt, ibland mer ibland mindre. Mår lite illa till och från och är väldigt trött och varm i kroppen. Har fortfarande inte förlikat mig med tanken på att jag är gravid eller nåt även om jag såg plusset i morse haha. Går tillbaka till bilden hela tiden för att se om jag ser det igen och det gör jag. Försöker leva här och nu men samtidigt vill jag snabbspola till måndag eller tisdag så jag kan testa igen och verkligen få det svart på vitt!
Hur mår du?! <3
Ja mensen verkar inte vilja dyka upp alls. Och den är aldrig sen. Någon dag plus eller minus men inte sen såhär. Funderar om jag ska ta ett test imorgon också eller om jag ska vänta........ Så svårt.
Jaså, du vaknar också i tidig morgonstund? Måste ju vara något graviditetsrelaterat helt klart, haha. Har du hunnit fatta att du är gravid? Jag hoppas det sjunker a in när jag testar igen. För det VAR ett svagt plus där!!!
Tror du att det är stor skillnad om jag tar ett test nu jämfört med för 24 timmar sen? Eller bööör jag hålla mig till imorgonbitti, ELLER ta ett early? Tempen fortsatt hög och ingen mens!
.
Åh vad länge det är dit haha! Gud vad veckorna måste snigla sig fram. ;)
Åååh jag som just bestämt mig för att kanske testa idag igen hahaha... Jag satt med testet i handen men tänkte att jag ska logga in på FL först. Haha. Åh... Får väl vänta då, även om jag "vet". Eller fan, jag kör. Får väl köpa ett nytt test idag och kolla imorgon bitti igen. Finns väl värre sätt att spendera sina pengar på, hah!
Åh samma här, ibland känner man sig helt normal och vanlig och man tänker att jaha släppte det nu eller...När hade du bim? Jag verkar vara tre dagar före dig, är i 4+4 nu. I så fall. Vilket det känns som. Se det så, det är "bara" en månad tid :D
Vaknade i vanlig ordning alldeles för tidigt, tog ett tidigt test och..... <3
Hoppas testet inte spelar oss ett spratt bara, är så svårt att tro på det!!
Ja jag tycker att man kan stirra sig galen, men jag tycker att jag ser något på ditt?
Jag fick ett infall och köpte ett digitalt med veckoindikator igår, som jag tog imorse! Är glad att jag gjorde det, fick svart på vitt att jag är gravid
Nej men precis, och sen har jag ju molande värk och annat smått och gott haha ;) Åh jag förstår, det går säkert bra ändå. Annars finns ju hjälp att få och det finns massor av tips och råd på internet också. Stort lycka till med allt. <3Stort grattis <3 Så roligt att höra!