• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Crazzy skrev 2018-05-11 19:30:19 följande:

Hej alla!

Rätt så säker på att jag hade ägglossning igår - enligt stickorna, plus att jag är rätt säker på att jag kände det igår :D. BIM borde således vara runt 24e, tiden kommer typ stå still nu haha.

Kan någon lägga in mig i listan? Sitter på telefon så tycker det är lite svårt så <3

Hur mår alla? Hoppas vi får många plus här snart!!

En hel kavalkad av januari/februaribebisar hoppas vi att det blir, varsin liten till oss alla <3 Jag ska kolla listan sen när jag sätter mig vid datorn, annars är det bara kopiera hela listan och göra ett nytt inlägg med ditt namn och dina datum där i!

Är det första barnet för er?
  • Ereya

Fuck no. Jag är på dag 22 i cykeln, ÄL +9/10. Mensen beräknas komma om sex eller sju dagar. Idag har jag varit supergrinig och nu känner jag mig som en blöt trasa, skitledsen verkligen över ingenting. En speciell scen i Luficer fick mig att gråta så hjärtat höll på att brista. Jag är alltid arg före mens, sen ledsen, sen sugen på choklad och så kommer mensen. Kommer chokladsuget imorgon vet jag att mensen också gör det och då kommer jag gå i bitar på riktigt. Jag vill SÅ GÄRNA ha barn, det river och sliter i hela kroppen av längtan. Och det är jag ensam om av oss två (velig sambo som inte "vågar" sätta sig i båten med hela verkstaden och allt vad det innebär)... Han är mästare på att dra ut på saker... Säger "nån dag", men den där nån dag kommer aldrig Vilket gör det hela så jävla mycket jobbigare.

• Ereya

Men åh vad ni alla är så fina <3

Tack för att ni svarade på mitt raljerande. Vi pratade om alltsammans precis och nu känns det lite bättre. Vi somnar som älskande och bästa kompisar på samma gång, tätt intill varandra. Men nästa månad tänker jag hålla igen bena tills jag har ägglossning och då först får han komma till skott hahahaha! För maximal chans! Haha!

• Ereya
    Linneisen skrev 2018-05-12 06:56:16 följande:

Bim idag och jag tog ett till test. Starkt plus! <3 la in bild på svaga streck här i veckan.

Åååh grattis, igen !!!
  • Ereya
    Missdecibel86 skrev 2018-05-12 12:10:12 följande:

Bim-10 idag suck...

Gjort en del trädgårsgårsarbete, tror ni det är någon fara? Har lätt molvärk fortf och haft sedan äl...

Nej nej, inte alls någon fara. Mvh trädgårdsmuppen ;)
  • Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-12 21:25:35 följande:

Har också bim 17/5 men vet inte om jag vågar testa imorrn. Tänkte vänta till måndag om jag lyckas.

Jag har också bim 17/5. Känns inget annorlunda i kroppen alls. :(
    Anonym (amanda88) skrev 2018-05-12 21:22:28 följande:

Låter som hur jag mår. Maken tror jag inbillar mig och att man inte kan känna så tidigt men jag har ingen aning. Nånting känns annorlunda. 

Så var det för mig också, något kändes liksom annorlunda. Och det visade sig att jag verkligen var gravid!
  • Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-13 06:28:13 följande:

Kunde inte hålla mig imorse, så tog ett test. Syns ett ytterst svagt streck. Vet inte om jag lyckades fånga det på bild?

Jaaaa!!! Grattis!!!
  • Ereya
    Anonym (Planerar fyran) skrev 2018-05-13 10:37:10 följande:

Testade imorse med en testa tidigt stav men tror verkligen det var för tidigt... Räknade från ÄL flytningar (fredag-söndag ca) men själva ÄL var nog mer i måndags tisdags. Eller så är jag inte gravid. Denna väntan!!

Jag skulle vänta minst tills ÄL +14. Alltså typ på bim, så vet man att det kommer visa mer rätt och rättvist än om du testar för tidigt. Låt kroppen sköta det i sin takt <3 är du gravid så är du.
  • Ereya

Men gud så kul allihop, uppdatera listan för glatta livet :D Och ni som fått mens, usch vad trist. Luta er tillbaka och ta det lugnt ett par dagar, snart kan ni och vi hoppas igen <3

• Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-13 18:55:21 följande:

ÄL-lista:

30/4 Linneisen

2/5 Ereya

4/5 Greta88, EIJ90

5/5 längtan92

8/5 MissDecibel86, Nicci91

10/5 syskonlängtan91

11/5 träningsglad

-BIM-lista-

12/5 Linneisen

14/5 mamman1990

15/5 outofservice

17/5 Ereya, EIJ90, längtan92

18/5 Greta88

22/5 MissDecibel86, Nicci91

24/5 Syskonlängtan91, träningsglad

PLUS-lista

9/5 Linneisen (BIM - 3) <3

13/5 mamman1990 (BIM - 1), längtan92 (BIM -4)

Du ger mig hopp, BIM-4 här idag också  <3
    Stort grattis igen! Hur känner du dig? 
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?