Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
haha, ja men de små liven är ju underbara!! :) Då håller jag mina tummar hårt, chansen finns absolut!! När tänker du att du testar igen?
haha, ja men de små liven är ju underbara!! :) Då håller jag mina tummar hårt, chansen finns absolut!! När tänker du att du testar igen?
Så kul för er som plussat ich håller tummarna för er som väntar!
Jag har BIM-6 i morgon, samma dag som jag plussade med dottern. Nu vågar jag knappt testa haha, haft molvärk i mage och ländrygg hela kvällen. Sen vad det betyder vet jag inte, sekret är där inte mkt och det där är är segt.
Låt tiden gå undan! :)
Otålig som man är så testade jag i morse på BIM-6 när jag plussade med dottern, negativt. Ångrar sig direkt när man doppat stickan haha
Vad tråkigt att det inte tog sig den här månaden! Jag hoppas att du ska få ditt plus snart:)
Åh vad tråkigt :( hoppas att du får ditt plus snart! :)
BIM idag och ännu ingen mens. Jag får alltså leva på hoppet en stund till, hoho vad kul! :D hahaha!
Tack! Det kan behövas ;D dom andra månaderna har jag vart jätte skengravid och kännt allt möjligt så det hade ju varit lite komiskt om den månaden då man inte känner något är när man faktiskt är gravid :) haha
Gott tecken att den inte dykt upp än då iaf! Håller tummar och tår! :)
Hur går det? :D
Stort grattis till er som plussat!
Enl ägglossningstest hade jag ÄL 11-12/5 så är på ÄL+6 idag. Kunde inte längre hålla mig från att testa men det var helt negativt. Förstår att det är tidigt men jag känner mig gravid. Nu kanske det inte är så men jag har haft symptom av molnvärk i nedre ryggen och magen, känner också av en ovanlig trötthet på kvällarna som annars är min prime time. Håller tummarna för oss som väntar på plusset :)