• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Syskonlängtan91 skrev 2018-05-15 20:50:35 följande:

haha, ja men de små liven är ju underbara!! :) Då håller jag mina tummar hårt, chansen finns absolut!! När tänker du att du testar igen? 

Kommer säkert vara så töntig så jag testar imorgon, ser inte fram emot att bli besviken men nån måste ju bli det också ;) Haha! Nä men som sagt chansen finns ju!!! Jag låter er veta så fort jag vet! Hoppas på tur för er också!
  • Ereya
    Missdecibel86 skrev 2018-05-15 22:47:10 följande:

Så kul för er som plussat ich håller tummarna för er som väntar!

Jag har BIM-6 i morgon, samma dag som jag plussade med dottern. Nu vågar jag knappt testa haha, haft molvärk i mage och ländrygg hela kvällen. Sen vad det betyder vet jag inte, sekret är där inte mkt och det där är är segt.

Låt tiden gå undan! :)

Jag tror det är väldigt få som plussar så tidigt, kanske var en lucky shot med dottern <3 Ju längre du väntar ju bättre och säkrare blir testet. Försök hålla ut åtminstone ett par dagar till, men jag vet att det är supersvårt :)
  • Ereya
    Missdecibel86 skrev 2018-05-16 08:29:07 följande:

Otålig som man är så testade jag i morse på BIM-6 när jag plussade med dottern, negativt. Ångrar sig direkt när man doppat stickan haha

Jag fick blankt idag på BIM-1 så jag är inte gravid :) Hoppas verkligen att du får positivt snart!
  • Ereya
    mamman1990 skrev 2018-05-16 21:25:46 följande:

Vad tråkigt att det inte tog sig den här månaden! Jag hoppas att du ska få ditt plus snart:)

Tack <3 Bara på't igen! Lycka till med allt nu :)
  • Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-17 06:47:06 följande:

Åh vad tråkigt :( hoppas att du får ditt plus snart! :)

Tack <3 Och lycka till med allt, du också! Tempen var 0,20 lägre i morse och det molar fortfarande lite, vilket det gjort i flera dagar nu. Så mensen är nog på ingång snart :(
  • Ereya

BIM idag och ännu ingen mens. Jag får alltså leva på hoppet en stund till, hoho vad kul! :D hahaha!

• Ereya
    Jahajaa skrev 2018-05-17 21:07:30 följande:

Tack! Det kan behövas ;D dom andra månaderna har jag vart jätte skengravid och kännt allt möjligt så det hade ju varit lite komiskt om den månaden då man inte känner något är när man faktiskt är gravid :) haha

Jag är också så, känner inte alls särskilt mycket och har BIM idag. Vi får se när den behagar dyka upp. :)
  • Ereya
    Jahajaa skrev 2018-05-17 21:34:09 följande:

Gott tecken att den inte dykt upp än då iaf! Håller tummar och tår! :)

Tack detsamma! Jag lever på hoppet. Den brukar komma tidigt på morgonen så får se I morgon. Dock var tempen fortfarande ungefär på samma värde tidigare idag så ja, jag hoppas absolut trots negativt test igår.
  • Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-18 07:52:46 följande:

Hur går det? :D

Mensen är sen :D Jag hade ägglossning runt 30/4-2/5 och har femton dagars lutelfas. Molandet fortsätter, tempen fortsätter vara hög. Så hoppet lever :) Själv då? Börjar du känna av några symptom?
  • Ereya
    Träningsglad skrev 2018-05-17 23:24:35 följande:

Stort grattis till er som plussat!

Enl ägglossningstest hade jag ÄL 11-12/5 så är på ÄL+6 idag. Kunde inte längre hålla mig från att testa men det var helt negativt. Förstår att det är tidigt men jag känner mig gravid. Nu kanske det inte är så men jag har haft symptom av molnvärk i nedre ryggen och magen, känner också av en ovanlig trötthet på kvällarna som annars är min prime time. Håller tummarna för oss som väntar på plusset :)

Med tanke på att ägget inte fäster förrän dag 6-10 efter befruktningen så är det inte konstigt om du fått blankt på testet. Hcgnivån är inte tillräckligt hög än. Vänta tills början av veckan med att testa för att få mest rättvist resultat <3
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?