Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
Stort grattis! :D :D har du känt av några symptom?
Jag är på ÄL + 7 idag men känner än så länge absolut ingenting :p
Stort grattis! :D :D har du känt av några symptom?
Jag är på ÄL + 7 idag men känner än så länge absolut ingenting :p
Grattis, det är en så härlig känsla:D
Kunde inte hålla mig imorse, så tog ett test. Syns ett ytterst svagt streck. Vet inte om jag lyckades fånga det på bild?
Och så bild...
Fattar inte varför bilderna inte kommer med...
Tog ett digitalt också bara för att vara säker :)
Ringde precis till min barnmorskemottagning och tydligen kan de inte erbjuda tidigt ultraljud till mig även om jag haft ett MA tidigare. Sist jag var gravid fick jag veta i v. 13 att fostret dött i v. 9. Vill inte gå igenom samma sak igen :(
Dessutom kan de inte erbjuda KUB-test under sommaren i mitt landsting heller, så det betyder att det är först på rutinultraljudet i v. 19 som jag får veta hur bebisen mår :O
Kvinnokroppen är verkligen nedprioriterad...
Det finns EN privat mottagning här och där kostar det 2100 kronor (!) att göra ett vaginalt ultraljud, det är liksom mer än vad KUB-testet kostar på de flesta håll. Den andra gynmottagningen som har landstingstaxa tar inte emot nya kunder eftersom den ska lägga ner... Så jag kanske måste söka mig till Stockhom. Vet någon en bra ultraljudsklinik där som inte är allt för dyr?
BIM -3 eller BIM -4, jag tror jag är gravid
Hej tjejer.
Tog ett test idag på BIM-2 och förväntade mig neg resultat. Hade bara digitala hemma.
Har varit förkyld/sjuk sedan i torsdags och är idag hemma från jobbet med halsont, igentäppta bihålor och svag feber.
Är orolig nu. Glad och orolig....
Nån som vet om sjukdom ökar risken för mf?
Ni som he plussat, stort stort grattis till er., <3
Vad har ni för symptom, om ni har några?
Bim -2 här och för första gången på länge är jag inte placebogravid, jag tror mig veta att det inte har tagit även fast det absolut finns en chans. Allt är som vanligt förutom att det drar i vänster sida, i äggstocken ner mot ljumsken. Det gör inte ont men "känns" hela tiden och går liksom inte att tänka bort. Rikligt med sekret också :) Samma dragande känsla har jag haft sedan i förrgår kväll, men testerna visade negativt så sent som igår (ÄL+12).
Jag är gravid!!! <3
[quote=78735938][quote-nick]Anonym (Planerar fyran) skrev 2018-05-23 12:33:23 följande:[/quote-nick][/quote]
Grattis!!
:)