• Linneisen

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

EIJ90 skrev 2018-05-05 09:22:09 följande:

Kollade mina anteckningar i NC. Jag har skrivit att jag hade molvärk och var spänd/öm i magen när blödningen började och någon dag efter. Hade molvärk till och från under tiden som.jag var gravid.

Man vet aldrig. Jag blödde som sagt bara lite en dag och sen övergick det mer till ljusröda/rosa flytningar.

Okej. Jag får bara på pappret på toan hittills så vi får väl se. Men det känns verkligen som mens på g. Det drar verkligen ner mitt humör! Är arg och ledsen o allt. Jättekonstig cykel plötsligt.
  • Linneisen

Update på blödningen äl+6, bim-7.

Rödrosa flytningar igår. Bruna flytningar idag och nu börjar det övergå till ofärgade. HOPPAS det är nid!

• Linneisen
    EIJ90 skrev 2018-05-05 17:32:25 följande:

Låter absolut som att det kan vara nidblödning. Jag håller tummarna för dig!

Tack <3
  • Linneisen
    Lycklig37 skrev 2018-05-05 17:28:36 följande:

Hade min sista menstruation den 7/4 och ska ha min menstruation idag men den har inte dykt upp än. Har illamående, trötthet, molande värk. svettas och är väldigt varm emellanåt. Det bränner lite i äggstockarna. Eftersom som jag och min man så gärna vill ha barn så hoppas jag att testet ska visa positivt.

Jag tänkte testa imorgon på morgonen.

eller är det för tidigt dagen efter beräknad mens?

Nej då borde testet visa positivt om du är gravid! Jag plussade flera dagar innan beräknad mens med dottern.
  • Linneisen

Update.

Blödning upphört helt sedan igår em/kväll. Bim-6 idag. Tog test som var negativt o med ett spökstreck. Testar imorgon med.

• Linneisen

Nehe, det blev/blir nog inget denna månad. Brun blödning igen så nu kommer antagligen mensen igång... Så himla tråkigt! Men inget att göra åt...

• Linneisen
    Zandylina skrev 2018-05-06 21:20:08 följande:

Hej alla. jag blivit lite fundersam då jag vet säkert att jag hade ägglossning då ägget släppte senast i måndags med positiva digitala ägglossningstest lördag och söndag men negativt måndag kväll.hade också jätteont först höger sida på lördag dag sen söndag på vänster sida.. tempen fortsatt stiga eller ligga högt ej haft nån tempdipp än däremot idag haft ilningar i livmodern först på höger sida till och från hela dagen..sen på vänster sida till och från nu på kvällen samt illamående senaste två dagarna..samt konstant törstig,

Nu dock ikväll tog jag ett ägglossningstest på skoj å vad händer 2 streck på det, fattar nada eftersom vet att hade den i måndags vad sjutton kan detta vara? E så konfunderad just nu på min kropp...

Finns två förklaringar tror jag.

Vad jag vet är att ältest visar positivt om man är gravid.

Vad jag inte vet helt säkert men har för mig är att ältest kan visa positivt av någon anledning efter äl i väntan på mens även att man inte har äl, och inte är gravid.
  • Linneisen

Nehe ingen mer blödning. Fredags rosa flytningar. Lördags bruna flytningar. Igår brunt på pappret en gång. Laddade upp med binda o trodde att mensen kommer nu. Men idag ofärgade vanliga flytningar igen. Hoppet om att det var nidblödning tänds igen!!

Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?