Inlägg från: Syskonlängtan91 |Visa alla inlägg
  • Syskonlängtan91

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Crazzy skrev 2018-05-20 08:01:37 följande:

Ja jag tycker att man kan stirra sig galen, men jag tycker att jag ser något på ditt?

Jag fick ett infall och köpte ett digitalt med veckoindikator igår, som jag tog imorse! Är glad att jag gjorde det, fick svart på vitt att jag är gravid

Jaaaa!!! GRATTIS GRATTIS!! Hoppas jag plusar så kan vi följas åt :D hur känns kroppen?
  • Syskonlängtan91
    Nicci91 skrev 2018-05-20 08:11:53 följande:

Vaknade i vanlig ordning alldeles för tidigt, tog ett tidigt test och..... <3

Hoppas testet inte spelar oss ett spratt bara, är så svårt att tro på det!!

Stort grattis!! Tydligt ju! När hade du bim? :)
  • Syskonlängtan91
    Nicci91 skrev 2018-05-20 08:34:36 följande:

Tusen tack!! Bim är nu på tisdag så jag tänker att jag ska ta ett vanligt test då om mensen lyser med sin frånvaro:) Hur går allt för dig?:)

Ser ut som mensen kommer lysa med sin frånvaro för dig, så kul! Det går mittemellan. Är nu på bim -4 och testade idag, var en skugga men kan ju lika gärna vara spökstreck. Får avvakta lite helt enkelt:) känner av spända bröst, molvärk och lite illamående. Men det kan ju också vara inbildning eller menssymptom också, typiskt att menssymptomen och grav. symptom är lika varandra, haha! Hur mår du?
  • Syskonlängtan91
    Ereya skrev 2018-05-21 08:06:41 följande:

Jag blöder nu, utan mensvärk. Temperaturen fortsatt hög. Antar att det är kört :( Men å andra sidan vill jag bara få mens så vi kan börja om. Detta blev ett uppvaknande för min sambo som nu senast igår (när jag sade att det kanske evt. var början på missfall) sade att nästa ägglossning, då gör vi <3 Jag tror tyvärr att vårt lilla riskorn är på väg... ut... :(

Men nej, vad tråkigt. Beklagar <3
  • Syskonlängtan91

Önskar analys hjälp! Vet inte hur jag ska tyda detta. Här är kvällens test (jag som trodde jag skulle klara av att vänta på BIM..). Vad tror ni? Min sambo säger att vi inte ska våga tro ngt, att det ser för svagt ut.

• Syskonlängtan91
    Ereya skrev 2018-05-21 20:58:12 följande:

Omg det är ett plus, nu får jag gråta!Tack kära du! Jo jag har ju det, men nu har det stannat av lite. Fy fan jag är helt sänkt, själen gick typ sönder haha :( jag vill så gärna få mitt plus!

Tror du det är ett plus för mig?! Är orolig för spökstreck så vågar knappt tro det. Är så ledsen för dina blödningar, jag håller mina tummar så hårt för att risgrynet stannar där inne för er <3
  • Syskonlängtan91
    Träningsglad skrev 2018-05-21 22:19:43 följande:

Tack!! Är så himla glad! Hade negativt test i lördags men nu så ????. Hade du också plussat?

Så underbart!! Är inte säker, min bild är lite längre upp:) det är ett ljust streck men vågar inte tro helt innan det är lite starkare. Kroppen känns dock gravid, ömma bröst, illamående och hormonell, haha. Hur känner du i kroppen?
  • Syskonlängtan91
    Missdecibel86 skrev 2018-05-22 12:08:12 följande:

Testade nyss, mitt sista test och fick detta :o

Jag ser ett svaaagt streck.. spökstreck?

Ser ut som mitt test typ ju :) Jag ser ett svagt streck på ditt! Håller tummarna för oss båda att strecken blir starkare! När hade du bim?
  • Syskonlängtan91
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-22 19:50:23 följande:

Crazzy och syskonlängtan91 när är ni beräknade? :) är också sent i månaden, 27/1

Jag är beräknad enligt app 30/1:) vad kul! Då skiljer det bara ngra dagar:)
  • Syskonlängtan91

[quote=78734238][quote-nick]Crazzy skrev 2018-05-22 19:36:33 följande:[/quote-nick]

Men hallå grattis?!?!?!??! Kom till januarigruppen på Facebook nu så jag får sällskap sent i månaden, haha!

Haha gärna! Vad heter gruppen? :)

• Syskonlängtan91
    Ereya skrev 2018-05-22 19:21:35 följande:

Åh vad roligt med fler plus <3

Jag joinar er nästa månad. När tårarna torkat. Kram på er, tack för alla inlägg och kommentarer, det känns nästan som att vi är en mysig grupp vänner som sitter här och diskuterar. Tack för pepp, råd och stöttning. Nästa månad är min månad. <3

Tack! Varit så mysigt att följas åt den senaste månaden, så vore så kul om samma gäng kan få följas åt under graviditeten <3 jag håller mina tummar för dig, nästa månad är er tur!!
  • Syskonlängtan91
    Anonym (Planerar fyran) skrev 2018-05-22 22:05:05 följande:

ÄL +15 tror jag. Tydlig ÄL smärta 7/5.

Ser ni något?

Jag ser! Så där såg det ut för mig för ca. 3 dagar sedan och jag plussade med digitalt idag, så kan mycket väl vara positivt :)
  • Syskonlängtan91
    Anonym (Planerar fyran) skrev 2018-05-22 22:11:26 följande:
    STORT GRATTIS!!! Så underbart!!!
    Tack, ja så underbart! Har gått som på moln idag efter det digitala testet <3
  • Syskonlängtan91
    Nicci91 skrev 2018-05-23 09:16:14 följande:

Heej! Jag är också beräknad 30/1 enligt NC om allt går bra!:))<3 hur mår du?

Missdecibel86 skrev 2018-05-23 09:17:38 följande:

Och jag sen 29/1 :)

Jag mår bra. Märker av illamående, spända bröst och molvärk. Sen har jag varit lite mer hormonell än vanligt, haha. Hur mår ni? :) vad kul att vi är så nära varandra! Är ni med i BF januari gruppen på Facebook? :)
  • Syskonlängtan91
    Ereya skrev 2018-05-22 19:21:35 följande:

Åh vad roligt med fler plus <3

Jag joinar er nästa månad. När tårarna torkat. Kram på er, tack för alla inlägg och kommentarer, det känns nästan som att vi är en mysig grupp vänner som sitter här och diskuterar. Tack för pepp, råd och stöttning. Nästa månad är min månad. <3

Hej! Tänkte på dig nu på morgonen. Hur mår du? Har du blödigt något mer?
  • Syskonlängtan91
    Ereya skrev 2018-05-24 21:24:43 följande:
    .

Men tack, vad fin du är :( <3

Slutade blöda idag, det ökade i styrka igen men nu är det över. Längtar till nästa ägglossning. Hoppas det är vår tur Då jag står inte ut att vara "tom" en månad till, jag vill bära ett liv. :( Hur mår du? Vilken vecka är du i nu? <3
    Jag håller tummarna hårt att det blir er tur nästa månad!! Jag är i vecka 5 nu, har berättat för närmsta familjen. Tänker att blir det mf så kommer jag ändå vilja ha dem som stöd <3 Jag känner mig orolig för mf men ska försöka inte oroa mig innan ngt hänt. Om din ägglossning håller sig enligt cykeln, när är den då? <3 
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?