Inlägg från: Syskonlängtan91 |Visa alla inlägg
  • Syskonlängtan91

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Crazzy skrev 2018-05-18 17:26:47 följande:

Åh, du har ju förstås rätt! Att slippa falskt negativ är största anledningen till att jag avvaktar, men det är svårt att låta bli när man så gärna vill veta!

Jag har nu ändrat mig, testar på söndag eller måndag. Är för nyfiken för att låta bli, haha! När gör du? :D
  • Syskonlängtan91
    Crazzy skrev 2018-05-18 17:49:40 följande:

Haha tycker ändå vi är starka som hållit oss än så länge!

Jag är också inne på söndag eller måndag, vill ju prova så snart som men jag vill inte få ett falskt negativ!

Kul ändå att det är samma dag som vi har bim! Då får vi stämma av under helgen hur det går :)
  • Syskonlängtan91
    Crazzy skrev 2018-05-18 18:17:37 följande:

Ja det måste vi göra! Du måste med andra ord säga till om du tar ett test innan måndag . Så jävla taggad åt oss!

Ja, två synliga plus hoppas vi på!!
  • Syskonlängtan91
    Ereya skrev 2018-05-19 07:31:19 följande:

Det var det mesigaste, svagaste plusset jag någonsin sett haha. Jag provade ta en bild men det syns verkligen knappt. Min sambo såg inget plus, men jag gjorde det. Åh får köpa ett testa tidigt och se, jag är på BIM+2 (räknade fel) idag och är tydligen en låghormonare i och med att det inte syntes på BIM-1.

.

Jag hoppas också jag får joina er mot våra januaribarn <3

Provar bifoga bild! Men det syns verkligen inte, typ. Haha!

Jag tycker jag ser ett svagt streck! Hoppas hoppas! :)
  • Syskonlängtan91
    Crazzy skrev 2018-05-19 08:54:54 följande:

JAG ÄR EN SVAG, SVAG MÄNNISKA!

Jag kunde seriöst inte låta bli att ta testet idag, BIM-5 vilket är det tidigaste jag KAN ta med clearblue early, och jag nog fan gravid Ett svagt streck (vilket jag antar är rätt standard för -5, men maken ser det också. Jättesvårt att fånga bild, haha, men jag är inte galen för det syns i verkligheten :'D

Jag ser!! Så kul, hoppas hoppas hoppas!!!
  • Syskonlängtan91
    Crazzy skrev 2018-05-19 20:43:05 följande:
    Jag tänkte på dig när jag inte klarade av att hålla mig imorse, känner ett litet ansvar för att du får ett plus nu också, haha!
    haha! Önskar att jag också får ett plus, känns inte som det riktigt men hoppas gör jag ju såklart <3 Har köpt tester så testar imorgon bitti tänkte jag :) 
  • Syskonlängtan91
    Crazzy skrev 2018-05-19 20:54:19 följande:
    Jag hade intalat mig själv att jag inte var gravid nu, antagligen för att skydda mig själv från besvikelse, men jag har extremt dålig magkänsla haha.

Hoppas hoppas hoppas! Kör du med ett early då?

Är inte meningen att vara jobbig förresten, blir bara så taggad :~
    Du är inte jobbig alls!! Nej, har köpt vanliga från rfsu, så är iofs kanske inte så säkert resultatet imorgon. Vid vilken hcg halt reagerar det test du tog? 
  • Syskonlängtan91
    Crazzy skrev 2018-05-19 20:54:19 följande:
    Jag hade intalat mig själv att jag inte var gravid nu, antagligen för att skydda mig själv från besvikelse, men jag har extremt dålig magkänsla haha.

Hoppas hoppas hoppas! Kör du med ett early då?

Är inte meningen att vara jobbig förresten, blir bara så taggad :~
    Du är inte alls jobbig!! Nej vanligt från RFSU. Vid vilken hcg nivå reagerade det testet du testade med? :) 
  • Syskonlängtan91
    Crazzy skrev 2018-05-19 22:06:06 följande:

Åh nej men jag vet ju ingenting om sång här, de kanske mycket väl fungerar!

Det här kopierade jag från clearblues hemsida, så jag inte skriver fel, haha:

När du är gravid producerar din kropp graviditetshormonet hCG (humant koriongonadotropin). Testet kan detektera mycket små mängder av hCG i din urin (testets känslighet är 10 mIU/ml).

Tog nyss ett test, syns bara en svag skugga så kan ju lika gärna vara ett spökstreck. Vad tror ni? Idag är det bim -4

• Syskonlängtan91
    Crazzy skrev 2018-05-20 07:50:18 följande:

Jag kan ju som sagt väldigt lite om såna här test, men att få en skugga på -4 på ett test som inte är gjort för att ta upp tidiga resultat måste väl vara bra?! :-O

Det är ju iaf någonting, men så svårt att utläsa om det är ngt positivt eller bara skugga. Såg nu på mitt test att det läser ut från 25 mlU, så inte alls lika känsligt. Ska du testat ngt mer framöver? :)
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?