Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
Åh, du har ju förstås rätt! Att slippa falskt negativ är största anledningen till att jag avvaktar, men det är svårt att låta bli när man så gärna vill veta!
Åh, du har ju förstås rätt! Att slippa falskt negativ är största anledningen till att jag avvaktar, men det är svårt att låta bli när man så gärna vill veta!
Haha tycker ändå vi är starka som hållit oss än så länge!
Jag är också inne på söndag eller måndag, vill ju prova så snart som men jag vill inte få ett falskt negativ!
Ja det måste vi göra! Du måste med andra ord säga till om du tar ett test innan måndag . Så jävla taggad åt oss!
Det var det mesigaste, svagaste plusset jag någonsin sett haha. Jag provade ta en bild men det syns verkligen knappt. Min sambo såg inget plus, men jag gjorde det. Åh får köpa ett testa tidigt och se, jag är på BIM+2 (räknade fel) idag och är tydligen en låghormonare i och med att det inte syntes på BIM-1.
.
Jag hoppas också jag får joina er mot våra januaribarn <3
Provar bifoga bild! Men det syns verkligen inte, typ. Haha!
JAG ÄR EN SVAG, SVAG MÄNNISKA!
Jag kunde seriöst inte låta bli att ta testet idag, BIM-5 vilket är det tidigaste jag KAN ta med clearblue early, och jag nog fan gravid Ett svagt streck (vilket jag antar är rätt standard för -5, men maken ser det också. Jättesvårt att fånga bild, haha, men jag är inte galen för det syns i verkligheten :'D
Åh nej men jag vet ju ingenting om sång här, de kanske mycket väl fungerar!
Det här kopierade jag från clearblues hemsida, så jag inte skriver fel, haha:
När du är gravid producerar din kropp graviditetshormonet hCG (humant koriongonadotropin). Testet kan detektera mycket små mängder av hCG i din urin (testets känslighet är 10 mIU/ml).
Jag kan ju som sagt väldigt lite om såna här test, men att få en skugga på -4 på ett test som inte är gjort för att ta upp tidiga resultat måste väl vara bra?! :-O