Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
Jag tror att jag är gravid men det digitala var negativt!? Bim-4 idag. Får gå i ovisshet och hoppas det visar starkare imorgon bitti. Ska köpa ett till digitalt också.
Jag tror att jag är gravid men det digitala var negativt!? Bim-4 idag. Får gå i ovisshet och hoppas det visar starkare imorgon bitti. Ska köpa ett till digitalt också.
Hoppar in här ???? tror jag hadde ägglossning sista helgen i april Jag har de sista mått illa varit trött och kännt mig svullen. Och i helgen efter vi hade myst till de i helgen fick jag typ ilningar i livmodern em jätte skum känsla... ska ta ett test senare ikväll mensen borde komma i helgen
Hoppar in här ???? tror jag hadde ägglossning sista helgen i april Jag har de sista mått illa varit trött och kännt mig svullen. Och i helgen efter vi hade myst till de i helgen fick jag typ ilningar i livmodern em jätte skum känsla... ska ta ett test senare ikväll mensen borde komma i helgen
Men vad fan!
Förlåt, mitt internet hängde sig
Testade för en stund sen men de visade inget, jag har noll tålamod ???? men ska ta ett senare i veckan tänkte jag. Haha mm mysigt med sop lukt ;) känner igen de där med städningen.... ;)
Jag kommer testa varje dag tills det är tydligt, haha. Har noll tålamod. Hoppas på att det digitala är positivt imorgon.
Flickor! Fyll gärna i listan om du inte gjort det, så vi får en uppdaterad en :-*
-ÄL-lista-
28/4 Linneisen
29/4 längtan92
1/5 EIJ90
2/5 Ereya
4/5 Greta88
-BIM-lista-
10/5 Linneisen
12/5 längtan92
15/5 EIJ90
17/5 Ereya
18/5 Greta88