• Ereya

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-19 07:55:05 följande:

När jag tittar på de översta tyckte jag se mig någon svag skugga, men är ytterst osäker. Du ser ju bättre i verkligheten :) men som du säger, kör ett testa tidigt eller digitalt så blir det mer tydligt :)

Ja jättesvårt att få på bild. Jag ska vänta tre dagar och sen testa igen. Visar det blankt eller ingen stegring så vet jag att jag INTE är gravid, men då fick jag iaf vara det i tre dagar. Mådde illa både igår kväll och lite nu när jag vaknade, men annars är jag på strålande humör med molvärk som kommer och går :D
  • Ereya
    Syskonlängtan91 skrev 2018-05-19 08:29:08 följande:

Jag tycker jag ser ett svagt streck! Hoppas hoppas! :)

Jaaa, hoppas! Det var så jäkla svagt så det var skrattretande men ett plus var det. Herregud. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu, förutom att vänta tre dagar på att testa igen. Jag vågar inte tro förrän på tisdag ;)
  • Ereya
    Crazzy skrev 2018-05-19 08:54:54 följande:

JAG ÄR EN SVAG, SVAG MÄNNISKA!

Jag kunde seriöst inte låta bli att ta testet idag, BIM-5 vilket är det tidigaste jag KAN ta med clearblue early, och jag nog fan gravid Ett svagt streck (vilket jag antar är rätt standard för -5, men maken ser det också. Jättesvårt att fånga bild, haha, men jag är inte galen för det syns i verkligheten :'D

Men åååh så härligt, jag hade typ exakt samma imorse!!!!!!! TÄNK OM!!!
  • Ereya
    Crazzy skrev 2018-05-19 10:12:35 följande:

Gud vad roligt det skulle vara!

Det här är visserligen (i princip) planerat från mitt håll, men det känns ändå lite läskigt :-O

Jag vet, jag är också livrädd just nu. För förändringen. För vad det kommer innebära. För att verkligen skapa ett liv, shit, hjälp. Men samtidigt... Är jag så himla lugn i kroppen. Det här kommer att gå fint <3 Nu måste vi uppdatera den där listan!
  • Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-19 10:15:26 följande:

Sagt det förut, men återigen blir så inspirerad av din tålmodighet. Jag har verkligen noll tålamod med allt, haha.

Hahaha! Nej alltså det är lika bra att vänta, iom att det var så himla svagt i morse. Jag har ett vanligt test med snabb detektion kvar och om det inte visar någon stegring till på måndag/tisdag får jag köpa ett testa tidigt. Trots att det är efter BIM. Får hålla mig sysselsatt :)
  • Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-19 13:50:31 följande:

Det är helt sant! Men jag hade aldrig lyckats hålla mig, haha.

Haha tålamod är en dygd!

Jag har kompromissat med mig själv och testar förmodligen om två dagar igen. Om det inte visar nå starkare så köper jag testa tidigt :)
  • Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-19 17:58:19 följande:

Haha, jag väntar med spänning tills dess också då :)

Jag lovar att keep you posted! :)
  • Ereya
    Nicci91 skrev 2018-05-19 19:05:11 följande:

Ett tidigt test är inhandlat och planen är att testa imorgonbitti... Behöver inte ens poängtera hur nervös och pirrig jag är!

Håll tummarna<3

Åååh håller alla tummar och tår! Jag ska också köpa ett sånt test och testa på måndag.
  • Ereya

Haha vad ni är härliga!

Den här månaden var jag helt övertygad om att jag INTE var gravid, men tydligen hade jag fel. Den där vissheten jag tidigare talade om, den som gör att man liksom vet? Oh well, den är här nu. Det är så självklart att det är det jag är. <3 Jag tänker på er och hoppas på fler plus i listan och fler januarimedborgare!

• Ereya
    Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-19 21:25:17 följande:

Jaaaa! Blir så glad av att läsa det här :D har du fått mer symptom?

Haha men åh, så roligt att höra.

Jag har haft vanliga innan-mens-symptom länge. Nu molar det till emellanåt, ibland mer ibland mindre. Mår lite illa till och från och är väldigt trött och varm i kroppen. Har fortfarande inte förlikat mig med tanken på att jag är gravid eller nåt även om jag såg plusset i morse haha. Går tillbaka till bilden hela tiden för att se om jag ser det igen och det gör jag. Försöker leva här och nu men samtidigt vill jag snabbspola till måndag eller tisdag så jag kan testa igen och verkligen få det svart på vitt!

Hur mår du?! <3
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?