Inlägg från: Anonym (Längtan92) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Längtan92)

Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?

Nicci91 skrev 2018-05-09 18:00:23 följande:

Tack för ditt svar!:)) Okej då ska jag vänta och se om symbolen dyker upp igen! Har aldrig tänkt på att den försvinner så blev lite nojig, hehe

Hur går allt för dig då?:)

Ja precis, det är ingenting att nojja sig för, dyker säkert upp imorgon bitti igen ;)

Jodå framåt, nc la in min äl en vecka senare än beräknat, min temp höjdes. Jag slutade testat äl test då jag trodde att äl uteblivit. Har haft jätte ömma bröst sedan äl för 4 dagar sen, men har varit så en gång tidigare också. Så är bara att vänta och se vad som händer :)
  • Anonym (Längtan92)
    EIJ90 skrev 2018-05-09 20:14:24 följande:

Såg att vi har samma bim-datum. Känns som en evighet tills dess! Är så svårt att inte börja känna efter. Längtar så till ett plus =)

Håller tummarna för oss!

Ja det gör det verkligen! Har såå dåligt tålamod! Mina bröst har ömmat sedan äl, men har varit så en gång tidigare utan att vara något. Så bara att vänta då..

Håller också alla tummar och tår :)
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-09 20:32:48 följande:

Åh ja, jag också. Är verkligen en evighet men jag tror tyvärr att det inte blivit nåt nu heller, bara en känsla jag har. Varit så... arg idag, utan anledning, arg och bitter. Jag hoppas verkligen för er skull. Känner ni av några symptom än? Jag har inga, förutom en jäkla huggande molvärk i söndags som varade en halvtimme. Annars är det verkligen helt tyst i hela kroppen.

Som sagt, tkr också det är en evighet tills dess! Får försöka hålla ut. Har ömma bröst sedan äl, men behöver inte vara ngt, har varit så en gång tidigare också. Tappa inte hoppet det kommer när du minst anar det ;) hoppas för oss alla!
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-09 21:34:57 följande:

Ja åh dessa symptom som verkligen inte make sense at all, ibland är man ju bombsäker på att man är gravid och så är man det inte... Vore faktiskt lite kul att inte ha några symptom och sen plussa. Ett noll till kroppen absolut, jag hade blivit min egen idol efter det hahaha.

Ja verkligen! Tänker att det är så lätt att bli skengravid när man ständigt tänker på det så att kroppen ändrar sig efter ens tankar. Mycket är ju psykologiskt tror jag. Haha ja det hade varit något, tror inte det är så ovanligt att inte ha känt något innan plusset.
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-09 22:14:06 följande:

Så låt oss vänta lite mer... Dagarna går ju så fruktansvärt sakta ändå. Hurra. Hahaha!

Haha vi får hitta på saker som distraherar oss från alla tankar :) men lättare sagt än gjort.. När brukar du börja testa?
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-10 07:39:41 följande:

Mm precis. Förra gången jag var gravid testade jag positivt på ÄL +14 jättestarkt, så jag testar nog inte innan det. Men har än så länge inga symptom, ingen mer molvärk heller. Äääe, det är fan kört tror jag!

Vad strongt av dig att vänta så länge. Det måste vara efter bim då va? Som sagt, många som plussat utan symptom så ge inte upp än ;)
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-10 14:39:16 följande:

Tack för din optimism, den behövs haha! Jag har en femton dagars lutelfas så det blev en dag innan BIM jag testade positivt.

Så lite så ;) Så länge mensen inte dykt upp så finns det hopp :) Ahaa okej förstår, tror inte jag kmr kunna hålla mig så länge.
  • Anonym (Längtan92)
    Nicci91 skrev 2018-05-10 18:44:55 följande:

Jaha! Det är så himla svårt att veta, kroppen kör verkligen sitt eget race! Men ni lyckades pricka in äl ändå trots att du slutade testa?:) Så spännande! Hoppas det innebär något positivt:)) Jag har inte känt något sedan äl förutom lite stickade känsla i nedre delen av magen. Kan ha haft så förut men nu analayser man ju minsta lilla känningar haha

Verkligen, man blir så knasig på hur kroppen är! Hur såg tempen ut imorse? :) ja turligt nog på äl dagen och sedan 2-3 dagar innan också. Ja, brösten fortsätter att värka, vaknade faktiskt upp av det inatt. Men vågar inte hoppas på något än. Precis som du säger, man analyserar ju allt och är rädd att bli skengravid.
  • Anonym (Längtan92)
    Ereya skrev 2018-05-10 17:20:33 följande:

Nä det är ju det, man får sitta på händerna sista dagarna. Men ju längre man väntar ju större chans är det ju att testet visar helt och hållet rätt. Helst ska man ju vänta tills efter BIM. Många tidiga missfall kommer ju också ut som mens någon dag för sent etc, och då är jag hellre lyckligt ovetandes än lyckligt vetande och sen få missfall mitt i glädjeyran ja men gud så hemskt.

Verkligen! Men jah lyckas inte sitta på händerna, haha. Jag blir riktigt torsk på tester om jag inte ser att tempen dyker mycket. Är helt med på ditt resonemang, samtidigt som jag har så stort kontroll behov. Men vissa saker mår man ibland bättre av att inte veta.
  • Anonym (Längtan92)
    Nicci91 skrev 2018-05-11 06:22:03 följande:

Nu tempade jag för tredje gången över coverline och äl dök upp igen! (precis som du förutspådde;)) Tempen var lite lägre än vanligt men fortfarande över linjen. Bim blir 22/5 så ska lägga in det i listan.

Jaha det låter ju som det är något som sker i kroppen iaf:] Hade du barn sedan förut så du har något att jämföra med?

Skönt att höra att nc satte ut äl nu :) då är det ?bara? den eviga väntan till bim kvar nu.

Nej inget barn sedan tidigare, så allt känns jätte nytt och överanalyserar allt. Min temp är också fortsatt över coverline men ligger väldigt lågt den här månaden. Har du barn sedan tidigare?
Svar på tråden Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?