Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
Kan vara gammalt blod, plus att flera som fått lite blod efter sex för att slemhinnorna (?) är extra känsliga.
Kan vara gammalt blod, plus att flera som fått lite blod efter sex för att slemhinnorna (?) är extra känsliga.
Haha ja vi får tänka att det beror på graviditet!;D Läste precis också om det andra du skrev... Vet att det är svårt, men försök verkligen att inte oroa dig<3 Är säkert slemhinnor eller liknande som är orsaken får vi hoppas!
Det låter ju definitivt inte som mens i mina öron i allafall?? Om du inte brukar ha mens som bär sig åt sådär så tycker jag att du gör bäst i att inte oroa dig <3 Är så många saker med kroppen som man inte förstår sig på, ibland är det nog klokast att inte grubbla så mycket (och absolut inte googla!!) haha:)
Precis, försök att inte oroa dig, tror som sagt inte att det var mens. Men vet att det är lättare sagt än gjort. Håller verkligen alla tummar och tår för att det ska gå vägen för dig<3
Håller tummarna för dig!
Jag hade en blödning med första barnet i typ v 5-6 lite brunt och rött. Allt var bra och fick en påg
Jag är på BIM-2 idag, maler i magen och blir irriterad och ledsen på allt. Känns som röda veckan är på intågande speciellt när jag plussat tidigare med mina andra.
Skönt att det är bättre nu! Positiva tankar, det gillar jag ;) imorgon kommer ditt plus :D
Hur går det?<3
Tack för pepp och stöd tjejer <3
Bm trodde det var ett tidigt missfall, rådde mig att testa mig igen om fjorton dagar. Sedan låta det gå en cykel innan vi försöker igen, men vi får se, beror ju på vad kroppen säger, om man kan köra tidigare ändå. Jag fortsätter tempa och fortsätter hoppas. Snart har jag nog mitt plus också <3
Håller fortfarande tummarna för er andra, och hoppas allt går vägen!
Önskar analys hjälp! Vet inte hur jag ska tyda detta. Här är kvällens test (jag som trodde jag skulle klara av att vänta på BIM..). Vad tror ni? Min sambo säger att vi inte ska våga tro ngt, att det ser för svagt ut.
Jag älskar din kämparglöd och att du inte viker dig! Ditt plus kommer när som helst ;) har du fortsatt att blöda under dagen?
Blir så glad över alla era plus <3 Grattis tjejer!
Nu slutade jag typ blöda, efter ca 16 timmar. Men brösten ömmar inte mer och jag har ingen molvärk, det hade jag knappt heller när blödningen började. Jag ser det som ett missfall men visst sker mirakel, riskornet kanske trots allt hänger kvar där inne. Även om jag tvivlar på det. Vi ser väl. Kanske är det inte kört <3
Åhh fattar att du känner dig helt sänkt, hade också varit det :( ditt plus kommer snart<3
Självklart sker mirakel, det här låter hoppfyllt! :) hoppas hoppas hoppas<3 hur är tempen idag?
Jag tycker ju att tempen borde sjunkit och blödningarna fortsatt om det var mf? För det kan ju inte vara meningen att en blödning på 18 timmar ska räknas som mens sen. Jag hade nog tagit ett test bara för att se om det visar ngt eller inte, då får du det svart på vitt. Fortsätter hoppas att riskornet är kvar<3
Åh vad roligt med fler plus <3
Jag joinar er nästa månad. När tårarna torkat. Kram på er, tack för alla inlägg och kommentarer, det känns nästan som att vi är en mysig grupp vänner som sitter här och diskuterar. Tack för pepp, råd och stöttning. Nästa månad är min månad. <3
Hej! Tänkte på dig nu på morgonen. Hur mår du? Har du blödigt något mer?
Jag håller tummarna hårt att det blir er tur nästa månad!! Jag är i vecka 5 nu, har berättat för närmsta familjen. Tänker att blir det mf så kommer jag ändå vilja ha dem som stöd <3 Jag känner mig orolig för mf men ska försöka inte oroa mig innan ngt hänt. Om din ägglossning håller sig enligt cykeln, när är den då? <3
Vad komiskt, vaknade imorse med illamående. Bara för jag kände mig lite kaxig igår
Det där med att vakna tidigt har jag också märkt, sen är det omöjligt att somna om.