Fler med ägglossning runt månadsskiftet APRIL-MAJ och vill följas åt?
Hej!
Jag har beräknad ägglossning den 11/5. Är den här tråden något för mig då eller är jag för "sen"?????
Hej!
Jag har beräknad ägglossning den 11/5. Är den här tråden något för mig då eller är jag för "sen"?????
Tror äl var igår (äääntligen) men idag är symbolen för äl borta i nc-appen. Har aldrig tänkt på hur det varit tidigare cyklar.. Någon som har en tanke kring det? Idag hade tempen stigit ca 0.30 grader jämfört med igår morse
Nc brukar lägga in äl efter att du tempar 2-3 dgr över coverline :)
Ja precis, det är ingenting att nojja sig för, dyker säkert upp imorgon bitti igen ;)
Jodå framåt, nc la in min äl en vecka senare än beräknat, min temp höjdes. Jag slutade testat äl test då jag trodde att äl uteblivit. Har haft jätte ömma bröst sedan äl för 4 dagar sen, men har varit så en gång tidigare också. Så är bara att vänta och se vad som händer :)
Verkligen, man blir så knasig på hur kroppen är! Hur såg tempen ut imorse? :) ja turligt nog på äl dagen och sedan 2-3 dagar innan också. Ja, brösten fortsätter att värka, vaknade faktiskt upp av det inatt. Men vågar inte hoppas på något än. Precis som du säger, man analyserar ju allt och är rädd att bli skengravid.
Lägger till mig!:)
ÄL-lista:
30/4 Linneisen
2/5 Ereya
4/5 Greta88, EIJ90
5/5 längtan92
8/5 MissDecibel86, Nicci91
10/5 syskonlängtan91
-BIM-lista-
12/5 Linneisen
15/5 outofservice
17/5 Ereya, EIJ90, längtan92
18/5 Greta88
22/5 MissDecibel86, Nicci91
24/5 Syskonlängtan91
PLUS-lista
9/5 Linneisen (BIM - 3) <3
Hej,
Jag hoppas gärna med här, så kul att följas åt :) jag är 26 år gammal och min sambo är 30 år, vi har ett barn sen innan som blir två år i sommar och nu längtar vi efter ett syskon <3
Jag hade ägglossning idag och går BIM 24/5. Det är vår första månad som vi försöker:) håller tummarna för oss alla!
Skönt att höra att nc satte ut äl nu :) då är det ?bara? den eviga väntan till bim kvar nu.
Nej inget barn sedan tidigare, så allt känns jätte nytt och överanalyserar allt. Min temp är också fortsatt över coverline men ligger väldigt lågt den här månaden. Har du barn sedan tidigare?
[quote=78708368][quote-nick]Anonym (Längtan92) skrev 2018-05-13 06:28:13 följande:[/quote-nick]Kunde inte hålla mig imorse, så tog ett test. Syns ett ytterst svagt streck. Vet inte om jag lyckades fånga det på bild?
Joo! Grattis!:D Det ser ju väldigt positivt ut!:)
Otålig som man är så testade jag i morse på BIM-6 när jag plussade med dottern, negativt. Ångrar sig direkt när man doppat stickan haha