• Saima17

BF Januari 2019

Lewaize skrev 2018-05-21 21:26:29 följande:

Ingen aning men jag skulle också gärna vilja bli medlem :)

skick ett meddelande me er mail t MrsJenka så fixar hon in er :)
  • Saima17
    OPP skrev 2018-05-22 10:32:46 följande:

Måste bara uppdatera lite! Var på VUL nyss, och därinne syntes en liten plupp med pickande hjärta. :)

Nu kanske man vågar tro på detta. Äntligen efter 3 år! Hon mätte den lill* och räknade till 8+0, medan appen säger 7+3.

Hur går det för er andra?

gu va häftigt!!!!

Åh ja ska på VUL imorron å inskrivning å få reda på vilken v ja e i.. längtar såååå!
  • Saima17
    Jejje93 skrev 2018-05-22 15:19:35 följande:

Jag är uppe i sex stycken Hahaha.

bara 6?? ja tror ja e på typ 10onde..men hon ja va på VUL till så trodde ju int på mj så ja tror ja måsta försäkra mj sj fast ja visste.. Men nu ska hon få höra att hon kan int behandla folk som hon gjort me mj.. d e så oproffsigt av henne om hon säger nå igen som hon gjorde sist.
  • Saima17
    Jefare1 skrev 2018-05-22 15:38:28 följande:

V 5 imorgon :) någon annan som också är sär omkring?

Enligt NC är BF 31 januari så räknar med februaribebis : )

Jag :) är v5.. går in i ny vecka på söndagar :) bf 24/1 hittills. vul imorron :)
  • Saima17
    Kanelis skrev 2018-05-22 15:42:35 följande:

Hur har ni gjort för att få så tidiga ultraljud? Eller det är standard?? Jag ska på inskrivning om en vecka, bör då vara i vecka 7. Hade SÅ gärna fått ett VUL då för att veta att det verkligen finns något där...

pga gulkroppshormon som Ja fick så tror dom ja e längre å d e skadligt å äta d som gravid därför fick ja vul redan förra veckan men då såg hon inger å typ antydde att ja ha inbilla mj.. Så ska imorron igen. hatar hon här ja ska t..
  • Saima17
    Jefare1 skrev 2018-05-22 19:41:13 följande:

Så spännande med vul : ) Jag funderar på om jag ska boka in privat eller inte

Ja sku lätt göra d om d int va så att ja får d här via mvc.. Men hon e riktit dålig hon här ja måst gå till.. bor på en mindre ort på landet med 2 hälsocentralen men varav bara den ena har ul.. Så måst dit. får sen en bättre bm här i min kommun. Ja sku önska att ingen behöver gå till hon ja ska till. hon ha skrämt mj så.. Så ha haft svårt sen ja va dit att njuta av att ja e gravid. Ha tagi 5 test på en vecka för att hon inte trodde mj å tvivla så på att ja va gravid å prata mer om missfall å mens mer än att ja faktiskt va gravid :( så hoppas för hennes bästa att hon ser nå imorron...
  • Saima17
    Anonym (Mandy) skrev 2018-05-22 20:07:01 följande:

Hej,

Jag har också plussat och är beräknad 20 januari ???? Skulle gärna vilja gå med i fb-gruppen. Har skrivit till Iksnigel men inte fått något svar. Finns det nåt annat sätt att få komma med i gruppen?

finns en mindre grupp å.. skicka åt MrsJenka
  • Saima17
    Jefare1 skrev 2018-05-22 20:31:32 följande:
    Tråkigt med dåligt bemötande! Ska ju kännas lugnare efter ett besök. Jag bor som tur är i större stad så finns möjlighet att byta.
    visst jo ja kan fara in t en större stad..men iom att ja e skriven här så får ja int lika lätt åka dit.. men ja måst försöka slappna av t imorron nu..å hoppas på d bästa att hon har en bra da så att ja får byta t min bättre bm sen :) ja men eller hur..ja vet att hon ja får så e sååå bra å gullig :)
  • Saima17
    Tjackiiie skrev 2018-05-22 20:46:57 följande:

Hej ???? här är en till som plussat och är så överlycklig ???? vet dock inte vilken vecka jag är i då alla appar säger olika. Men min sista mensdag var den 29 april och skulle fått min mens den 24 maj. Så fortfarande väldigt tidigt men vi håller tummarna att de går vägen och så får vi se vad bm säger helt enkelt. Vi har en dotter som blir 5 nu i juni och vi bor i Skåne ???? kanske fler som gör? Skulle någon vilja lägga till mig i gruppen på fb så är min mejl [email protected] annars Jackie Hector. Så kul att följas åt ????????????

grattis..ja plussade 4 dagar före mens. har bf 24/1..hoppas på å få ett tidigare datum men d får ja veta mer imorron. ska på vul då :)
    d finns 2 grupper.. men skick åt MrsJenka så lägger hon till dj :)

• Saima17
    Anonym (Mandy) skrev 2018-05-22 22:12:46 följande:

Varför finns det två grupper? Går gärna med i någon/båda av dom så jag kan få följa andras resor ??

Ska skriva till MrsJenka ????

d ha väl bara blivi så :) kan ju va bra om d blir jätte många i en grupp så kan d ju lätt bli rörigt p så.. själv e ja hellre me i en mindre grupp me kanske lite "bättre" kontakt sinsemellan.
Svar på tråden BF Januari 2019