BF Januari 2019
Ingen aning men jag skulle också gärna vilja bli medlem :)
Ingen aning men jag skulle också gärna vilja bli medlem :)
Måste bara uppdatera lite! Var på VUL nyss, och därinne syntes en liten plupp med pickande hjärta. :)
Nu kanske man vågar tro på detta. Äntligen efter 3 år! Hon mätte den lill* och räknade till 8+0, medan appen säger 7+3.
Hur går det för er andra?
Jag är uppe i sex stycken Hahaha.
V 5 imorgon :) någon annan som också är sär omkring?
Enligt NC är BF 31 januari så räknar med februaribebis : )
Hur har ni gjort för att få så tidiga ultraljud? Eller det är standard?? Jag ska på inskrivning om en vecka, bör då vara i vecka 7. Hade SÅ gärna fått ett VUL då för att veta att det verkligen finns något där...
Så spännande med vul : ) Jag funderar på om jag ska boka in privat eller inte
Hej,
Jag har också plussat och är beräknad 20 januari ???? Skulle gärna vilja gå med i fb-gruppen. Har skrivit till Iksnigel men inte fått något svar. Finns det nåt annat sätt att få komma med i gruppen?
Hej ???? här är en till som plussat och är så överlycklig ???? vet dock inte vilken vecka jag är i då alla appar säger olika. Men min sista mensdag var den 29 april och skulle fått min mens den 24 maj. Så fortfarande väldigt tidigt men vi håller tummarna att de går vägen och så får vi se vad bm säger helt enkelt. Vi har en dotter som blir 5 nu i juni och vi bor i Skåne ???? kanske fler som gör? Skulle någon vilja lägga till mig i gruppen på fb så är min mejl [email protected] annars Jackie Hector. Så kul att följas åt ????????????
Varför finns det två grupper? Går gärna med i någon/båda av dom så jag kan få följa andras resor ??
Ska skriva till MrsJenka ????