• Mom2be262

Tre.se eller Telenor.se?

Beror på vad du vill ha,men jag har varit kund hos båda. Hatade telenor, de är dyra, skickar ofta felaktiga fakturor så man fick ständigt kontakta de själv för att det skulle bli rätt. Ingen Kundvård trots att man varit kund i över 5-6 År... massa störningar med internetuppkopplingen

Tre är ok, inte bäst men absolut inte sämst och MYCKET bättre än telenor. Lyckades dessutom Få ut en ny telefon + abonnemang med samma surf men till halva priset (för båda delar). Inget strul med fakturor och inga driftstörningar/störningar på internet

• Mom2be262
    Evert09 skrev 2018-04-18 09:52:11 följande:

Oj tänkte välja Telenor då det är billigast har COMVIQ nu och täckningen är dålig måste hela tiden surfa 3 nät..

Tänkte 20g och Samsung 9+ på 539 kr låter okej?

Vet ej?

Hur e det Telia? Ser så dyrt ut?

Ingen erfarenhet av Telia men har också hört att många tycker de är dyra! Telefonen du kollat på låter ok i pris tycker jag när den är såpass ny, men skulle även råda dig att jämföra priserna och sedan även operatörerna via typ Google eller liknande, så kanske du får en annan uppfattning! Kom ihåg att jämföra bindningstiden också. Om du tycker faktura/administrationsavgifter är viktigt så jämför även de!

Hos 3 TX har jag ingen bindningstid men 1 månad uppsägningstid :) lycka till!
  • Mom2be262
    Evert09 skrev 2018-04-18 10:24:30 följande:

Är det svårt att bli av med 24 månaders abomnang på Telenor? Är dem knepiga när det är slut?

Nej, inte som jag upplevde det :)

De försökte aldrig få mig att stanna över huvud taget, bara sa ?ok, tack och hejdå ha det bra? typ haha.

Fick en slutfaktura på allt så löste det sig!
Svar på tråden Tre.se eller Telenor.se?