Tre.se eller Telenor.se?
Vilket är bäst och vilket sämst?
Beror på vad du vill ha,men jag har varit kund hos båda. Hatade telenor, de är dyra, skickar ofta felaktiga fakturor så man fick ständigt kontakta de själv för att det skulle bli rätt. Ingen Kundvård trots att man varit kund i över 5-6 År... massa störningar med internetuppkopplingen
Tre är ok, inte bäst men absolut inte sämst och MYCKET bättre än telenor. Lyckades dessutom Få ut en ny telefon + abonnemang med samma surf men till halva priset (för båda delar). Inget strul med fakturor och inga driftstörningar/störningar på internet
Oj tänkte välja Telenor då det är billigast har COMVIQ nu och täckningen är dålig måste hela tiden surfa 3 nät..
Tänkte 20g och Samsung 9+ på 539 kr låter okej?
Vet ej?
Hur e det Telia? Ser så dyrt ut?
Oj tänkte välja Telenor då det är billigast har COMVIQ nu och täckningen är dålig måste hela tiden surfa 3 nät..
Vet ej?
Är det svårt att bli av med 24 månaders abomnang på Telenor? Är dem knepiga när det är slut?
Är det svårt att bli av med 24 månaders abomnang på Telenor? Är dem knepiga när det är slut?
Har ingen erfarenhet av Telenor men Tre är USELT.
Enligt min erfarenhet är tre förskräckliga, okunniga och dyra. Telenor däremot tar hand om mig som kund och väldigt enkla att ha att göra med
////Det fanns ju inte ens...det var om man redan var kund sa dem i telefonen? Och i butiken visste dem inte...väldigt mysko..
Vet ej?
Tele 2? Hur bra är det?
Tele 2? Hur bra är det?
Båda hemsidorna fungerar bra. Men tyvärr så tror jag inte någon av se är till salu då de tillhör stora företag.
Men du kanske kan komma på ett annat namn till din hemsida? Evert09.se kanske kam vara något?
Har varit kund hos 3 sedan de startade, alltså ganska många år, och har alltid varit nöjd. Har innan dess varit kund hos Telia och Telenor (eller Vodafone hette det nog då?) men kommer inte ihåg hur jag tyckte det var. Har bättre täckning i vår stuga i skogen än vad min man som har Telia har.
Det händer att Tre har täckning där andra operatörer har dålig täckning dock har dom inte samma utbyggnad från gävle och uppåt som andra operatörer och det syns på täckningskartan.