Systeryster33 skrev 2018-05-18 19:07:25 följande:
Men Gud vad gullig du är! Jag har med gråtit en skvätt! Hur mår du idag? Jag mår bra, men känner mig varm och kissar heeela tiden :) orolig i kroppen och kollar efter blod varje gång jag är på toaletten! Men nu jäklar måste det väl ändå gå vägen för oss? Kaffet smakade inte lika gott idag heller och lite molvärk som kommer och går!
Ska du hänga i nån januari grupp, eller bara här?
Jag ska be om tidigt vul, men tror inte det är lönt innan v 7 va? Jag bör gå in i vecka 5 på söndag.., du är ett par dagar ?före??
Jag har som plan att testa på tisdag eller onsdag och hopps det stigit till gravid 2-3 då! Då är jag äl+ 16-17 så då måste det väl ändå ha stigit om allt är som det ska?
Vi ska åka utomlands nästa helg så vill såå gärna ha fått ett högre veckoantal innan vi åker !
Hur ska vi klara oss från att oroa sönder oss fram till v 12 nu?
Jag är i v4+0 (5 alltså) idag. Kollar också efter blod. Är nojig när jag får molvärk och stickningar. Sen blir jag orolig om jag inte känner något alls. Har inte druckit kaffe sen i söndags och har inte varit sugen på det heller. Brukar älska kaffe i vanliga fall..
Jag har gått med i en fb för januaribebisar. Du kan gå med i samma! Är hemligt så ingen ser att man är med förutom medlemmar. Kan skicka namn på personen som lägger till om du vill!
Tänkte också be om tidigt vul eller kolla upp om man kan göra privat annars. Tror inte det är lönt förrän v7-8. När ska du ringa bm?
Min bf är 26/1 enligt nc, så skiljer inte många dagar :)
Jobbigt att vara orolig. Jag pendlar mellan att alls känns jättebra och är positiv att det ska gå vägen. Sen ibland känns det som att jag bara väntar på blod och dåliga besked igen. Usch! Hade man inte planerat barn hade man nog inte ens funderat över mf. Har två kompisar som blev oplanerat gravida. Känns som att det hade varit enklare på något sätt.
Skönt att ha nån att skriva av sig med <3 När tänker ni berätta för folk?
Jag funderar på att berätta för chefen ganska snart om det skulle bli mf igen. Lättare om man skulle vilja stanna hemma några dagar eller är ledsen. Eller om man börjar må dåligt.
Annars är det ganska mysigt att bara jag och mannen vet.