Bli gravid efter missfall följas åt
Jag ska på tidigt vul imorgon privat. Det kostar 300 kr. Har ingen aning om vad det brukar kosta
Jag ska på tidigt vul imorgon privat. Det kostar 300 kr. Har ingen aning om vad det brukar kosta
300 är ju vad ett läkarbesök kostar så det är rimligt tycker jag
Allt såg normalt ut för att vara i v5+5. Man såg gulesäcken och ett väldigt litet embryo. Man kunde även ana ett hjärta som slog. Känner mig lite lugnare att det sitter på rätt ställe och ser normalt ut. Är fortfarande så tidigt så vet att allt kan hända. Ska tillbaka om två veckor om inget händer innan dess. Hur är det med dig?
Tack! Hoppas att det går bra för dig också. Du får uppdatera hur det går vid ditt vul. Vilken v är du i då?
Jag har känt mig både väldigt gravid och ogravid. Nu känns det som att jag har gjort vad jag kan liksom. Kollat upp att det sitter där det ska. Försöker slappna av, vara glad och ta det dag för dag.
Jag känner mig så jäkla deppig o nere..andra ägglossningen som vi inte får till det på ägglossningsdagen för att mannen får prestationsångest o kan inte prestera. Just den dagen varje gång :( Månaderna löper förbi liksom... jag var lugn denna gång o visade att det är lugnt osv. Men jag mår så fruktansvärt dåligt av detta. Det är en låååång väntan till varje äl...tär på mig psykiskt. Han mår oxå dåligt av det så klart. Men känns inte som att det påverkar honom lika mycket. Känns som att sexlivet är elt förstört. :( förlåt för negativitet..ville bara skriva av mig :(
Jag är så frustrerad och ledsen och håller på bli en psyko :( tvingar mig själv att vara lugn men sen brister jag i tårar o ilska o ser bara svart framför mig. jag vet inte hur jag ska orka mer, känner mig helt knäckt! Han har så svårt o prata om såna saker, jag fattar inte vad grejen är.
Vi kommer aldrig plussa så här. Jag vill inte heller ha i minnet att det var så här det gick till när vi plussade. Vill att det ska vara ett fint minne. Men vi är så långt ifån nu :( vilket jävla helvete till helg :(
Tack så himla mycket för ditt stöd och för att du delar med dig av vad ni gått/går igenom <3 funderar på att vi kanske behöver en paus från varann, får se va som händer. Men jag känner mig helt slut just nu, jag är nästan säker på att det inte tar sig nu o bara tanken på det gör mig galen bokstavligen... jag vet att man kan göra allting rätt o inte ens det behöver betyda att barn blir till, men då har man iaf försökt o gjort sitt.
Det där med samtalskontakt kan vara något, för mig iaf. Vem kontaktar man eller hur går man tillväga? Jag har inte varit hos mvc tidigare
Dags för vul imorgon, mår skit... Hur blir allt och livet om det visar sig vara tomt / dött igen? Orkar inte.... Grät hela dagen igår...
Men neeej :( förstår din rädsla o oro dock! Försök att vara positiv tills motsatsen har bevisats. Men tänk om allt ser bra ut? Tänk omBebisen finns där o har det gött? Tänk om du hör ett litet hjärta slå dessutom? <3
Vilken vecka är du i?