• Anonym (Fiffi)

Män som är värdelösa i sängen

Specifikt gällande kondomer. Vad är eran erfarenhet av män som inte kan hantera kondom? Dels knappt får på kondomen, men framförallt inte kan HÅLLA I kondomen när han kommit och ska dra ut den...!!! Blir man inte bara så less.... Ska man be dem läsa instruktionerna innan?!

Och även fast man påpekar HÅLL I kondomen så har man ändå snart en kletig kondom halv inne i fiffi... Som såklart runnit ut inne i...

Jag menar alltså inte femtonåringar som ska prova att sexa för första gången, utan medelålders män som i övrigt verkar hänga med i samhället.

Någon med egen erfarenhet? Hur ska man komma runt problemet?

• Svar på tråden Män som är värdelösa i sängen
  • Purgöka
    Anonym (Fiffi) skrev 2018-03-24 01:11:26 följande:

Det kan mycket väl vara så att kondomen varit stor i förhållande till storleken, men har använt kondom med vanlig storlek från typ Ica.

Det har ju inte hänt alla gånger jag har sex med kondom, men räknar lite på det nu och tror bestämt att det måste röra sig om minst 4-5 stycken under årens lopp, rätt stor andel om man som jag haft sex med typ 12 personer.

Under själva akten har storleken kännts helt normal men i samma sekund som sista droppen är ute har det blivit en mjuk liten prinskorv i många fall... Jättetrist

Jag förstår, tror jag.

Har svårt att relatera då det inte någonsin hänt mig personligen att kondomen glidit av, dock.

Ett stressmoment kan jag förstå att det är däremot. Hur man ska lösa problemet är nog svårt att svara på om man inte ingående vet vari problemet ligger.

Jag har svårt att tro att det händer med normala penisar eller större.

Alla vet vi väl vad som händer om man trampar i lera med för stora stövlar?
  • Frontline
    Anonym (Fiffi) skrev 2018-03-24 01:13:51 följande:
    Gött. Har du några exempel på det mer vulgära?
    Haha
    Det är ju fitta. köttgrotta, skäggbiff, grotta, gläggväck
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (VetAllt)

Uppenbarligen har de för liten snopp i kombination med för stor kondom. Detta gör inte männen automatiskt till värdelösa älskare. Kanske värdelösa på att hantera kondomer.

Själv har jag bara kört med kondom en eller två gånger i livet men på mig sitter de kvar, jag slaknar inte direkt och har något grövre kuk. Däremot känns kondom tight och obehagligt för mig. Sjukt skönare utan för båda parter.

Anyway... bra sex är till 80% mannens förtjänst.

• Anonym (123)
    Anonym (VetAllt) skrev 2018-03-25 21:47:25 följande:

Anyway... bra sex är till 80% mannens förtjänst.

Engelskan har en passande fras här: Kicking the hornets nest
    :D
  • Anonym (Kvinna 35)
    Anonym (Fiffi) skrev 2018-03-23 23:58:37 följande:

Specifikt gällande kondomer. Vad är eran erfarenhet av män som inte kan hantera kondom? Dels knappt får på kondomen, men framförallt inte kan HÅLLA I kondomen när han kommit och ska dra ut den...!!! Blir man inte bara så less.... Ska man be dem läsa instruktionerna innan?!

Och även fast man påpekar HÅLL I kondomen så har man ändå snart en kletig kondom halv inne i fiffi... Som såklart runnit ut inne i...

Jag menar alltså inte femtonåringar som ska prova att sexa för första gången, utan medelålders män som i övrigt verkar hänga med i samhället.

Någon med egen erfarenhet? Hur ska man komma runt problemet?

Jag har aldrig de problemen. Jag sätter alltid själv på kondomen för att känna mig säker och alla män har alltid hållit i den när de dragit ut den.

Det är bara en enda man som som absolut själv ville sätta på den.
  • Anonym (VetAllt)
    Anonym (123) skrev 2018-03-25 21:51:07 följande:

Engelskan har en passande fras här: Kicking the hornets nest

:D

Sant :)
  • samtidshjälte

Män som är värdelösa i sängen får uppenbarligen ligga ändå. Så det verkar ju vara en fungerande strategi.

• Anonym (J)

Aldrig varit med någon som behövt hålla i kondomen faktiskt... men visst har de suttit lösare på vissa än andra, ska nog va lite uppmärksam på det i framtiden, man vill ju absolut inte att det ska hända!

Men tycker för övrigt att killen ska ta med kondomer och då några han har provat ut och som passar! Är svintrött på att de man har hemma är fel storlek och har ingen lust att köpa en massa olika?

• Anonym (VetAllt)

Men faktum är att kvinnor är generelt sämst i sängen om man jämför könen. De har några få basic uppgifter under akten, se listan nedanför.

1. Se inte ut som ett mongo när du försöker vara sexig, avstå om du inte behärskar tekniken.

2. Var delaktig, väldigt få män tänder på strandade valrossar eller klubbade sälar.

3. Var med på banan. När mannen vill byta från missionär till doggy så ska det inte uppstå förvirring och klumpigheter.

Män har ansvar för plannering, insiativ, fantasi (variation), tempo med mera. Han ska inte bara sköta knullandet och allt som hör till aktens utveckling, han ska även smeka bröst, vara dominant och klämma på rumpan. Helst allt på samma gång samtidigt utan att tappa balansen. Han ska ratta, klämma, pulla samtidigt som han ska slicka och andas på samma gång.

Och... blir sexet dåligt så är det självklart mannens fel och inte den bortskämda, insiativlösa och lata kvinnans fel.

Många kvinnor har många åsikter hur de vill bli uppraggade men skulle aldrig själv ens våga gå fram till en kille och säga hej.

Undantag bekräftar reglen.

• Anonym (Kvinna 35)
    Anonym (VetAllt) skrev 2018-03-26 00:21:03 följande:

Men faktum är att kvinnor är generelt sämst i sängen om man jämför könen. De har några få basic uppgifter under akten, se listan nedanför.

1. Se inte ut som ett mongo när du försöker vara sexig, avstå om du inte behärskar tekniken.

2. Var delaktig, väldigt få män tänder på strandade valrossar eller klubbade sälar.

3. Var med på banan. När mannen vill byta från missionär till doggy så ska det inte uppstå förvirring och klumpigheter.

Män har ansvar för plannering, insiativ, fantasi (variation), tempo med mera. Han ska inte bara sköta knullandet och allt som hör till aktens utveckling, han ska även smeka bröst, vara dominant och klämma på rumpan. Helst allt på samma gång samtidigt utan att tappa balansen. Han ska ratta, klämma, pulla samtidigt som han ska slicka och andas på samma gång.

Och... blir sexet dåligt så är det självklart mannens fel och inte den bortskämda, insiativlösa och lata kvinnans fel.

Många kvinnor har många åsikter hur de vill bli uppraggade men skulle aldrig själv ens våga gå fram till en kille och säga hej.

Undantag bekräftar reglen.

Den var bra!

Jag känner mig träffad!

När mitt ex sa dessa saker en gång blev jag chockad över vilken egoist jag är.

Vi har ju det i huvudet att vi tror att ni är totalt känslolösa. Det är ju den fördomen vi matats med och tror på. Ni vill bara knulla, bara ni får doppa kuken är ni nöjda så då ska vi minsann ha det bekvämt

Men jag har iallafall bättrat mig
  • Anonym (mr)
    Anonym (J) skrev 2018-03-26 00:11:08 följande:

Aldrig varit med någon som behövt hålla i kondomen faktiskt... men visst har de suttit lösare på vissa än andra, ska nog va lite uppmärksam på det i framtiden, man vill ju absolut inte att det ska hända!

Men tycker för övrigt att killen ska ta med kondomer och då några han har provat ut och som passar! Är svintrött på att de man har hemma är fel storlek och har ingen lust att köpa en massa olika?

Så himla less på att försöka klämma i mig i nån vanlij-modell. Bättre ta med sig själv.
Svar på tråden Män som är värdelösa i sängen