Anonym (VetAllt) skrev 2018-03-26 00:21:03 följande:
Men faktum är att kvinnor är generelt sämst i sängen om man jämför könen. De har några få basic uppgifter under akten, se listan nedanför.
1. Se inte ut som ett mongo när du försöker vara sexig, avstå om du inte behärskar tekniken.
2. Var delaktig, väldigt få män tänder på strandade valrossar eller klubbade sälar.
3. Var med på banan. När mannen vill byta från missionär till doggy så ska det inte uppstå förvirring och klumpigheter.
Män har ansvar för plannering, insiativ, fantasi (variation), tempo med mera. Han ska inte bara sköta knullandet och allt som hör till aktens utveckling, han ska även smeka bröst, vara dominant och klämma på rumpan. Helst allt på samma gång samtidigt utan att tappa balansen. Han ska ratta, klämma, pulla samtidigt som han ska slicka och andas på samma gång.
Och... blir sexet dåligt så är det självklart mannens fel och inte den bortskämda, insiativlösa och lata kvinnans fel.
Många kvinnor har många åsikter hur de vill bli uppraggade men skulle aldrig själv ens våga gå fram till en kille och säga hej.
Undantag bekräftar reglen.
Den var bra!
Jag känner mig träffad!
När mitt ex sa dessa saker en gång blev jag chockad över vilken egoist jag är.
Vi har ju det i huvudet att vi tror att ni är totalt känslolösa. Det är ju den fördomen vi matats med och tror på. Ni vill bara knulla, bara ni får doppa kuken är ni nöjda så då ska vi minsann ha det bekvämt
Men jag har iallafall bättrat mig