• Purgöka

Män som är värdelösa i sängen

Den som kallar fittan sin för ?fifi? är nog den värdelösa i sammanhanget. Sen att mannen har liten kuk och kondomen inte hålls på plats efter utlösning, det är inte mannens fel.

• Purgöka
    Anonym (Fiffi) skrev 2018-03-24 00:48:00 följande:

Du har rätt, jag är värdelös, böhö stackars mig .. Kallar snippili-snippan för fiffi... Värdelösa jag......

Men seriöst alla män har inte haft liten kuk.. De har bara varit värdelösa på att hantera gummibiten. Jag har dessutom inget problem med små kukar utan det handlar om vad dom gör med den

Hmm, då tror jag du bara haft otur i valet av män du delat sänghalmen med.

Gummi kräver erfarenhet. De flesta av oss förståndiga hängde med i sexualkunskapen när man fick träda gummi över gurkor. Men efter att man kommit sitter ju ändå gummit kvar oberört?

Det som är beklämmande är ju då att man undrar varför kondomen åker av dina mäns penisar?

Storleken kanske inte du har problem med, det bekommer mig inte. Men kanske kondomen har problem med storleken(?), för att vara ödmjuk.

Mvh PG
  • Purgöka
    Anonym (Fiffi) skrev 2018-03-24 01:11:26 följande:

Det kan mycket väl vara så att kondomen varit stor i förhållande till storleken, men har använt kondom med vanlig storlek från typ Ica.

Det har ju inte hänt alla gånger jag har sex med kondom, men räknar lite på det nu och tror bestämt att det måste röra sig om minst 4-5 stycken under årens lopp, rätt stor andel om man som jag haft sex med typ 12 personer.

Under själva akten har storleken kännts helt normal men i samma sekund som sista droppen är ute har det blivit en mjuk liten prinskorv i många fall... Jättetrist

Jag förstår, tror jag.

Har svårt att relatera då det inte någonsin hänt mig personligen att kondomen glidit av, dock.

Ett stressmoment kan jag förstå att det är däremot. Hur man ska lösa problemet är nog svårt att svara på om man inte ingående vet vari problemet ligger.

Jag har svårt att tro att det händer med normala penisar eller större.

Alla vet vi väl vad som händer om man trampar i lera med för stora stövlar?
Svar på tråden Män som är värdelösa i sängen