• Anonym (Fiffi)

Män som är värdelösa i sängen

Specifikt gällande kondomer. Vad är eran erfarenhet av män som inte kan hantera kondom? Dels knappt får på kondomen, men framförallt inte kan HÅLLA I kondomen när han kommit och ska dra ut den...!!! Blir man inte bara så less.... Ska man be dem läsa instruktionerna innan?!

Och även fast man påpekar HÅLL I kondomen så har man ändå snart en kletig kondom halv inne i fiffi... Som såklart runnit ut inne i...

Jag menar alltså inte femtonåringar som ska prova att sexa för första gången, utan medelålders män som i övrigt verkar hänga med i samhället.

Någon med egen erfarenhet? Hur ska man komma runt problemet?

• Svar på tråden Män som är värdelösa i sängen
  • Frontline

Fiffi ursäkta det låter som en liten jävla hårig hund..

Skaffa dig en stadig sexpartner så kör på utan kondom..

Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (Majs)

Fiffi? Var det någon som satte på din franska pudel? Så sjukt!

• Anonym (Bara haft stadig..)

Är det många som är så? Skulle definitivt satsa på stadigt förhållande om män generellt är kassa på att hantera kondomer. Det är ju skrämmande om halva innehållet åker ut... då dör ju liksom poängen med att använda den...

• Anonym (Fiffi)
    Frontline skrev 2018-03-24 00:02:30 följande:

Fiffi ursäkta det låter som en liten jävla hårig hund..

Skaffa dig en stadig sexpartner så kör på utan kondom..

Hehe ja, en ettrig liten jäkel.

Men innan man bestämmer sig för killen vill man ju gärna provligga med honom ett par gånger, eller hur?

Och det kan ju bli ett par stycken innan den rätta dyker upp.

Är inte så förtjust i p-piller eller liknande heller, men är inte sugen på att skaffa barn, rätt vanligt att kvinnor vill undvika främmande ämnen i sin kropp
  • Anonym (Fiffi)
    Anonym (Majs) skrev 2018-03-24 00:08:46 följande:

Fiffi? Var det någon som satte på din franska pudel? Så sjukt!

Tyvärr har ingen kommit i närheten av min franska pudel på evigheter.. :( men det ska det bli ändring på hoppas jag
  • Frontline
    Anonym (Fiffi) skrev 2018-03-24 00:13:10 följande:
    Hehe ja, en ettrig liten jäkel.

Men innan man bestämmer sig för killen vill man ju gärna provligga med honom ett par gånger, eller hur?
    Och det kan ju bli ett par stycken innan den rätta dyker upp.
    Är inte så förtjust i p-piller eller liknande heller, men är inte sugen på att skaffa barn, rätt vanligt att kvinnor vill undvika främmande ämnen i sin kropp
    Fast då undrar man vad för stolpskott du har träffat som inte kan behålla en kondom på?
    Jag har aldrig haft det problemet och då har jag haft en helt vanlig kondom i normal storlek trots att jag har en kuk som är i mina ögon mindre en genomsnittet..
  • Anonym (Fiffi)
    Anonym (Bara haft stadig..) skrev 2018-03-24 00:10:21 följande:

Är det många som är så? Skulle definitivt satsa på stadigt förhållande om män generellt är kassa på att hantera kondomer. Det är ju skrämmande om halva innehållet åker ut... då dör ju liksom poängen med att använda den...

Eller hur, har tyvärr ingen siffra men allt för många för att kunna känna mig trygg... Vill gärna ha en stadig stadig partner men har tyvärr inte lyckats hitta någon lämplig ännu
  • Anonym (Fiffi)
    Frontline skrev 2018-03-24 00:16:45 följande:

Fast då undrar man vad för stolpskott du har träffat som inte kan behålla en kondom på?

Jag har aldrig haft det problemet och då har jag haft en helt vanlig kondom i normal storlek trots att jag har en kuk som är i mina ögon mindre en genomsnittet..

Jo det kan man absolut fråga sig, var till och med om att kondomen ramlade av inuti mig och idioten säger "oj, jag kanske borde rullat ut hela, jag satte den bara på halva kuken".... what the f***..! Så man blir mörkrädd.
  • Anonym (mr)

För osmarta för att hålla i kondomen och samtidigt så småkukade att det behövs. Var hittar du dessa ursäkter till män?

Bökigt att få på plasten är det. Inte mycket till känsla heller med den på. Men har aldrig ens tänkt tanken att man behöver hålla i den. Sitter ju som berget.

• Frontline
    Anonym (Fiffi) skrev 2018-03-24 00:24:45 följande:
    Jo det kan man absolut fråga sig, var till och med om att kondomen ramlade av inuti mig och idioten säger "oj, jag kanske borde rullat ut hela, jag satte den bara på halva kuken".... what the f***..! Så man blir mörkrädd.
Svar på tråden Män som är värdelösa i sängen