Inlägg från: Anonym (Fiffi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fiffi)

Män som är värdelösa i sängen

Specifikt gällande kondomer. Vad är eran erfarenhet av män som inte kan hantera kondom? Dels knappt får på kondomen, men framförallt inte kan HÅLLA I kondomen när han kommit och ska dra ut den...!!! Blir man inte bara så less.... Ska man be dem läsa instruktionerna innan?!

Och även fast man påpekar HÅLL I kondomen så har man ändå snart en kletig kondom halv inne i fiffi... Som såklart runnit ut inne i...

Jag menar alltså inte femtonåringar som ska prova att sexa för första gången, utan medelålders män som i övrigt verkar hänga med i samhället.

Någon med egen erfarenhet? Hur ska man komma runt problemet?

• Svar på tråden Män som är värdelösa i sängen
  • Anonym (Fiffi)
    Frontline skrev 2018-03-24 00:02:30 följande:

Fiffi ursäkta det låter som en liten jävla hårig hund..

Skaffa dig en stadig sexpartner så kör på utan kondom..

Hehe ja, en ettrig liten jäkel.

Men innan man bestämmer sig för killen vill man ju gärna provligga med honom ett par gånger, eller hur?

Och det kan ju bli ett par stycken innan den rätta dyker upp.

Är inte så förtjust i p-piller eller liknande heller, men är inte sugen på att skaffa barn, rätt vanligt att kvinnor vill undvika främmande ämnen i sin kropp
  • Anonym (Fiffi)
    Anonym (Majs) skrev 2018-03-24 00:08:46 följande:

Fiffi? Var det någon som satte på din franska pudel? Så sjukt!

Tyvärr har ingen kommit i närheten av min franska pudel på evigheter.. :( men det ska det bli ändring på hoppas jag
  • Anonym (Fiffi)
    Anonym (Bara haft stadig..) skrev 2018-03-24 00:10:21 följande:

Är det många som är så? Skulle definitivt satsa på stadigt förhållande om män generellt är kassa på att hantera kondomer. Det är ju skrämmande om halva innehållet åker ut... då dör ju liksom poängen med att använda den...

Eller hur, har tyvärr ingen siffra men allt för många för att kunna känna mig trygg... Vill gärna ha en stadig stadig partner men har tyvärr inte lyckats hitta någon lämplig ännu
  • Anonym (Fiffi)
    Frontline skrev 2018-03-24 00:16:45 följande:

Fast då undrar man vad för stolpskott du har träffat som inte kan behålla en kondom på?

Jag har aldrig haft det problemet och då har jag haft en helt vanlig kondom i normal storlek trots att jag har en kuk som är i mina ögon mindre en genomsnittet..

Jo det kan man absolut fråga sig, var till och med om att kondomen ramlade av inuti mig och idioten säger "oj, jag kanske borde rullat ut hela, jag satte den bara på halva kuken".... what the f***..! Så man blir mörkrädd.
  • Anonym (Fiffi)
    Anonym (mr) skrev 2018-03-24 00:25:12 följande:

För osmarta för att hålla i kondomen och samtidigt så småkukade att det behövs. Var hittar du dessa ursäkter till män?

Bökigt att få på plasten är det. Inte mycket till känsla heller med den på. Men har aldrig ens tänkt tanken att man behöver hålla i den. Sitter ju som berget.

Oftast har jag hittat dom på internet

Skönt att höra att inte alla har det problemet
  • Anonym (Fiffi)

[quote=78577403][quote-nick]Frontline skrev 2018-03-24 00:28:36 följande:[/quote-nick][/quote]

Haha rätt galet faktiskt ;)

Men jag måste ta risken igen antar jag om jag inte vill bli nunna för resten av livet... Förhoppningsvis var det ett särklass dåligt val av ligg som inte kommer upprepa sig.

• Anonym (Fiffi)
    Purgöka skrev 2018-03-24 00:38:08 följande:

Den som kallar fittan sin för ?fifi? är nog den värdelösa i sammanhanget. Sen att mannen har liten kuk och kondomen inte hålls på plats efter utlösning, det är inte mannens fel.

Du har rätt, jag är värdelös, böhö stackars mig .. Kallar snippili-snippan för fiffi... Värdelösa jag......

Men seriöst alla män har inte haft liten kuk.. De har bara varit värdelösa på att hantera gummibiten. Jag har dessutom inget problem med små kukar utan det handlar om vad dom gör med den
  • Anonym (Fiffi)
    Frontline skrev 2018-03-24 00:48:37 följande:

Du hottar den rätta garanterat bara du slutar med att säga Fiffi

Antar att bara det kan få vilken kondom som helst att försvinna i intet..

Tack, jag säger inte fiffi i verkliga livet, jag föredrar nog att säga mus. Är det lika illa kanske? :)
  • Anonym (Fiffi)
    Purgöka skrev 2018-03-24 00:58:37 följande:

Hmm, då tror jag du bara haft otur i valet av män du delat sänghalmen med.

Gummi kräver erfarenhet. De flesta av oss förståndiga hängde med i sexualkunskapen när man fick träda gummi över gurkor. Men efter att man kommit sitter ju ändå gummit kvar oberört?

Det som är beklämmande är ju då att man undrar varför kondomen åker av dina mäns penisar?

Storleken kanske inte du har problem med, det bekommer mig inte. Men kanske kondomen har problem med storleken(?), för att vara ödmjuk.

Mvh PG

Det kan mycket väl vara så att kondomen varit stor i förhållande till storleken, men har använt kondom med vanlig storlek från typ Ica.

Det har ju inte hänt alla gånger jag har sex med kondom, men räknar lite på det nu och tror bestämt att det måste röra sig om minst 4-5 stycken under årens lopp, rätt stor andel om man som jag haft sex med typ 12 personer.

Under själva akten har storleken kännts helt normal men i samma sekund som sista droppen är ute har det blivit en mjuk liten prinskorv i många fall... Jättetrist
  • Anonym (Fiffi)
    Frontline skrev 2018-03-24 00:57:58 följande:

Nej det låter bättre, till och med trevligt :)

Det är nog det vi säger här, iaf när barnen är i närheten..

Är vi ensamma kan det bli lite mer vulgärt

Gött. Har du några exempel på det mer vulgära?
Svar på tråden Män som är värdelösa i sängen