Anonym (Försök 3) skrev 2018-09-12 08:01:59 följande:
Men fy va hemskt! Beklagar sorgen.
Det är alldeles för tidigt.
Va härligt att ni kände så. Önskar att jag hade haft en sån relation i 26 års åldern :)
Det känns som att jag och min sambo har försökt få barn i en evighet (fast det egentligen bara är 4 månader), för tiden går så sjukt långsamt mellan äl och mens. Och ni har ju försökt längre än så, så jag förstår att längtan är stor.
Vi håller tummarna stenhårt för att den här rosenrotsgrejen funkar för oss. Skulle det inte ta sig den här månaden så kommer jag köra det nästa månad också, plus bisolvon.
Men förhoppningsvis behöver varken du eller jag göra det ;)
Ja det var verkligen jobbigt för oss. Vi hade planerat åka till USA i november med svärfar och hans styvmamma och alla var så glada över det, men så blev det såhär :/
Ja 4 månader så har man fortfarande glöden uppe, men nu snart 1 år senare så är man ganska less på allt tyvärr. Vi försöker bara ha kul och sova länge på helgerna, för rätt som det är så kanske jag står där med ett fint plus på stickan :D
Jag har varit ihop med riktiga rötägg, killen innan min sambo hade flera förhållanden bakom min rygg och spriet jag fick reda på det så stack jag! Sen började jag umgås mer med min sambo ( vi har känt varandra sedan vi var 13-14 år) och vips så var vi upp över öronen förälskade :D han är den finaste och ärligaste människan jag vet, så alla dom där rötäggen jag träffat innan får inte ens att jämnföra med han jag lever med idag :) allt känns så rätt :)
Ja tänk om det funkar! Det hade varit så sjukt om det verkligen tog sig denna gången! :D längtar tills ÄL denna gången faktiskt, brukar annars tycka det är jobbigt haha
Jag tänker nog också fortsätta med denna kuren om det inte funkar ändå denna månaden för jag får mer sexlust och är piggare och känner att jag mår bättre :)