Inlägg från: Vildvittran85 |Visa alla inlägg
  • Vildvittran85

Att göra någon medvetet svartsjuk - Hur bra fungerar det egentligen?

Funkar inte alls på mig i alla fall. Det är bara sårande och avtändande.

Jag är inte typen som spelar med andra, är jag intresserad visar jag det, och jag förväntar mig samma nivå av moget beteende tillbaka! Skulle t.ex. min sambo ha, när vi först träffades och båda ännu var "fri" (innan vi var i ett förhållande, men vi uppenbart hade "klickat" och smådejtade) börjat flirta med andra så hade jag tyvärr utgått ifrån att han inte var seriöst intresserad av mig. Och släppt honom.

Är inte heller typen som känner "åh, nu ska jag vinna honom tillbaka" utan jag ger mig direkt. Backat totalt. Visar mannen eller kvinnan inte att jag är viktig för dem så släcks liksom intresset hos mig, det är helt enkelt så jag funkar, väcks ingen tävlingsinstinkt hos mig om det är det som är syftet...

Jag är 30 år. Svartsjukedraman är inte coolt ens i tonåren, men okej för att nån på 15 bast inte fattar att bete sig bättre liksom. Men en vuxen människa. Nej. Kan du inte kommunicera som folk och visa att jag är "nummer ett" och förälskad i mig så får det vara. Och jag lever såklart som jag lär, skulle aldrig vilja att någon jag tycker om ska känna sig osäker på mitt intresse, eller otillräcklig.

Svar på tråden Att göra någon medvetet svartsjuk - Hur bra fungerar det egentligen?