Har ni läst bibelkoden? Vad tror ni?
Hej. Har nyss läst ut boken " bibelkoden". Eftersom jag är en sökande människa, fann jag det intressant. Vad tror ni om det?
Hej. Har nyss läst ut boken " bibelkoden". Eftersom jag är en sökande människa, fann jag det intressant. Vad tror ni om det?
Vad skulle det vara bra för? Så du kan vinna livet?
Undrade mest vad andra tyckte?
Du menat den av drosnin eller något sådant?
Jag menar att han är helt ute och cyklar. Det finns inga dolda budskap i bibeln på det sättet. Inte i någon annan bok heller. Det man behöver står i texten!
. Paulus skriver i Andra Korinthierbrevet 1:13, "I det som vi skriver till er ligger ingenting annat än det ni läser och även kan förstå".
Så i paulus skrifter ska man i alla fall inte söka koder.
Jag tror det är hittepå.
Så alla bibelöversättare någonsin har känt till koden och kunnat överföra den till nya språk. Fantastiskt!
Vad är budskapet i koden? Det är säkert väldigt rakt och tydligt och inget som är öppet för tolkning.
Så alla bibelöversättare någonsin har känt till koden och kunnat överföra den till nya språk. Fantastiskt!
Vad är budskapet i koden? Det är säkert väldigt rakt och tydligt och inget som är öppet för tolkning.
Det var massa om händelser som kommer att ske. Var intressant att läsa, då dessa har ju skett nu.
Ge exempel.
det var om kriget i Israel. Att USA, Ryssland och Kina är beredda på att gå ut i krig. Det var om terrorism från mellanöstern, som kommer ske överallt. Mm mm