• Nandez

Robinson 2018

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2018
  • molly50
    Nandez skrev 2018-06-17 13:30:36 följande:
    Regnet behövs verkligen nu.
    Ja,absolut!
    Carpe Diem
  • molly50
    Deceree1 skrev 2018-06-17 14:05:32 följande:
    Jag har två holkar på framsidan i en ek. När jag rensade holkarna i våras ( vårstädade) så visade det sig att bona va byggda nästan bara av hundhår, haha:) jag borstar Monstret vid fällperioder o lägger håret i buskarna:))

Vad gör ni för nåt? Jag sitter med ett rejält ryggskott o väntar på åska o regn :))
    Ja,jag brukar också lägga pälsen i buskarna när jag borstar våra små pälsbollar. 

Ja,jag sitter också här med ont i ryggen och tittar på tv.
    Carpe Diem
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-06-17 17:27:18 följande:
    Ja,jag brukar också lägga pälsen i buskarna när jag borstar våra små pälsbollar.  smile1.gif

Ja,jag brukar också lägga pälsen i buskarna när jag borstar våra små pälsbollar.  smile1.gif

Då blir fåglarna glada

• molly50
    Nandez skrev 2018-06-17 17:32:26 följande:

Då blir fåglarna glada

Ja,precis. 
    Carpe Diem
  • Deceree1
    Nandez skrev 2018-06-17 17:32:26 följande:

Då blir fåglarna glada

Allt för våra djur:) om man vill hjälpa humlorna så ska man odla lila, blåa och gula blommor, de gillar dom :) jag har en stor Rutakleja som är full av humlor o det gör mig så glad :)
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-06-17 17:55:31 följande:
    Allt för våra djur:) om man vill hjälpa humlorna så ska man odla lila, blåa och gula blommor, de gillar dom :) jag har en stor Rutakleja som är full av humlor o det gör mig så glad :)
    Vi har en stor spirea som humlorna är tokiga i.
  • molly50
    Deceree1 skrev 2018-06-17 17:55:31 följande:
    Här är humlorna som galna i våra rhododendron.
    Men nu har de börjat blomma över.
    Carpe Diem
  • Nandez

Har precis tittat klart på första avsnittet av Robinson Australien, det verkar lovande.

• Johannus
    Nandez skrev 2018-06-18 15:45:07 följande:
    Har precis tittat klart på första avsnittet av Robinson Australien, det verkar lovande.
    Låter spännande...ska se om jag också ska försöka få tid över att titta på den.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-06-18 18:00:51 följande:
    Låter spännande...ska se om jag också ska försöka få tid över att titta på den.
    Har också haft lite ont om tid att titta, det tog mig flera dagar. Jösses vilket paktande och intrigmakande från start, ogillar Luke i lag Asaga efter ett avsnitt. Börjat titta på avsnitt två, ogillar även AK i lag Samatu.
Svar på tråden Robinson 2018