• Nandez

Robinson 2018

Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

• Svar på tråden Robinson 2018
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-06-17 12:44:30 följande:
    Ja. Men det var mannen som bodde här före oss som har satt upp holken.
    Men vi har låtit den sitta kvar.  smile1.gif
    Det är bra att du låtit holkarna vara kvar
  • molly50
    Nandez skrev 2018-06-17 12:50:08 följande:
    Håller tummarna att du har boende i någon av de andra holkarna.
    Ja,vi får hoppas det. 
    Men jag får nog vänta tills det slutat regna innan jag går ut. 
    Nandez skrev 2018-06-17 12:51:01 följande:
    Det är bra att du låtit holkarna vara kvar
    ja,de ville vi inte ta ner. 
    Carpe Diem
  • Nandez
    molly50 skrev 2018-06-17 12:59:35 följande:
    Ja,vi får hoppas det.  smile1.gif
    Men jag får nog vänta tills det slutat regna innan jag går ut.  smile1.gif

ja,de ville vi inte ta ner.  smile1.gif
    Regnet behövs verkligen nu.
  • Deceree1
    molly50 skrev 2018-06-17 12:44:30 följande:

Ja. Men det var mannen som bodde här före oss som har satt upp holken.

Men vi har låtit den sitta kvar. 

Jag har två holkar på framsidan i en ek. När jag rensade holkarna i våras ( vårstädade) så visade det sig att bona va byggda nästan bara av hundhår, haha:) jag borstar Monstret vid fällperioder o lägger håret i buskarna:))

Vad gör ni för nåt? Jag sitter med ett rejält ryggskott o väntar på åska o regn :))
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-06-17 14:05:32 följande:
    Jag har två holkar på framsidan i en ek. När jag rensade holkarna i våras ( vårstädade) så visade det sig att bona va byggda nästan bara av hundhår, haha:) jag borstar Monstret vid fällperioder o lägger håret i buskarna:))
    Vad gör ni för nåt? Jag sitter med ett rejält ryggskott o väntar på åska o regn :))
    Jag tar det lungt här hemma, det har regnat lite men väntar på mera regn. Hoppas att ryggen blir bra.
  • Deceree1
    Nandez skrev 2018-06-17 14:08:31 följande:

Jag tar det lungt här hemma, det har regnat lite men väntar på mera regn. Hoppas att ryggen blir bra.

Jaa, jag försöker att vila men det är svårt när man är en trädgårdsgalning. Jag hjälpte en kompis att fixa ett tvåmeter långt land som ingen hade rört på 40 år. Det skulle jag inte ha gjort........ men de e ju så kul :))) va gör du annars för nåt då:)
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-06-17 14:14:15 följande:
    Jaa, jag försöker att vila men det är svårt när man är en trädgårdsgalning. Jag hjälpte en kompis att fixa ett tvåmeter långt land som ingen hade rört på 40 år. Det skulle jag inte ha gjort........ men de e ju så kul :))) va gör du annars för nåt då:)
    Oj, vilket jättejobb. Nu när det är regnväder så är jag inne, läser, löser korsord och gosar med katten. I går var vi ute och pysslade i trädgården, det är så roligt att påta i jorden

Du får försöka ta det lungt så att du blir bra i ryggen.
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-06-17 14:14:15 följande:
    Vad gör du för nåt?
  • Deceree1
    Nandez skrev 2018-06-17 14:33:48 följande:

Vad gör du för nåt?

Jag plockar lite i växthuset. Det är roligt för nu börjar de komma upp:) problemet är bara att jag som vanligt har sått för mycket så jag vet inte vad som är vad. Det är sommarmalvor, rödmalvor, rävsvansar o allt möjligt. Har du några favoritblommor? Ja måste nog säga att mina absoluta favoriter är sommarmalva. Men jag älskar dem alla:)
Svar på tråden Robinson 2018