Robinson 2018
Jag har stuga på koloniområde så de är kanske lite annorlunda bestämmelser här.
Jag har stuga på koloniområde så de är kanske lite annorlunda bestämmelser här.
Jag hoppas på regn, jag har Tujjor som är törstiga.
Sitter ensam i min stuga med hunden. Jag hör tekno jättehögt inifrån skogen!!:) kan det vara ett skogsrave månntro, haha :) man kanske skulle gå dit, bara att följa ljudet, haha :)))
Gick du dit och var med på festen?
Va söta ni är :)
Haha! Ja,kanske det.
Ja tycker att det är jättekul att vi kan skriva om lite allt möjligt nu i den här tråden :)
Berätta gärna lite vad ni styr med :)
Håller med dig att det är kul att tråden fortsätter även om programmen är slut :)
Jag försöker så gott jag kan att göra i ordning trädgården. Flyttade i början på februari till denna lägenhet och det fanns som inga blommor alls förutom vårblommor som redan vissnat.
Älskar trädgårdsarbete så det blir nya blommor hela tiden.
Kul med körsbärsträd, men se till att sätta klisterband som finns på Blomsterlandet. Den ska vara 10-15 cm från roten i stammen så att inte myrorna klättrar upp och sätter ägg i själva körsbären. Vet för min dotter har både körsbär och bigarrå träd.
Jag har två uteplatser. En på södra sidan och en på norra sidan.
Jag har nyligen fått lägenheten. Har bott inneboende 3 år så jag har fått börja om allt från början så det mesta har jag köpt, men i dag sådde jag frön på Malva, entreneller 2 sorter och sommarblomster. Jag har köpt massor av olika gräsväxter som jag hoppas får fina plymer.
Blomman för dagen har jag sått.
Har satt plantor av dill, gräslök och plocksallad.
På fram sidan har jag köpt massor av rosor (små) och en stam ros som jag samplanterat med hängväxt i en hög kruka. Har även mot väggen luktärt som ska klättra mot spalje.