Robinson 2018
Vi kan inte sitta ute på kvällarna p.g.a. myggen. På dagarna kollar jag på datorn som jag har med mig på uteplatsen.
Vi kan inte sitta ute på kvällarna p.g.a. myggen. På dagarna kollar jag på datorn som jag har med mig på uteplatsen.
Jag är född och uppväxt i Tornedalen och där kunde vi se både svenska och finska kanalerna. Nu bor jag i Östergötland och här kan man inte få in det finska kanalerna.
Jag är född och uppväxt i Tornedalen och där kunde vi se både svenska och finska kanalerna. Nu bor jag i Östergötland och här kan man inte få in det finska kanalerna.
Lite märkligt kan jag tycka.
Man kn ju se t ex norska tv-kanaler här. Men inte finska.
Inte heller danska,vd jag vet.
I alla fall inte här i Dalarna där jag bor.
Danskarna är bra på serier, b.l.a. Mordkommissionen, Badhotellet och Dicte. Ett litet axplock.
Älskar också värme, men nog skulle det få komma lite regn så allt inte torkar.
Vet inte om det är vattningsförbud här heller ännu, men som sagt det har nu varit varmt i över 4 veckor och inget regn så nog ska jag med börja vattna gräsmattan :)
Om de blir vattningsförbud så blir det mer förbrukning av vatten för då börjar folk att bunkra vatten. Iaf i början.
Det är bättre att gå ut ex i tidningar och vädja om att man inte slösar.
Va? Med spridare? De va lite underligt eftersom man nu i torkan ska vara försiktig med vattnandet
Hur vattnar du gräsmattan?