Inlägg från: Deceree1 |Visa alla inlägg
  • Deceree1

Robinson 2018

Innan jag kollar på gårdagens program måste jag fråga er, visade dom när dom slaktade geten? Jag cromecastar från paddan så jag hinner inte stänga av lr spola. Tacksam för svar :))

• Deceree1
    Nandez skrev 2018-04-26 17:44:08 följande:

Slakten visades inte bara ett snabbt klipp med geten i klippets utkant. Alltså inget slaktande, pallar inte heller att se sådant.

Tack:) då vågar jag titta. Jag har en stor schäfer bredvid mig i sängen så jag får borra in ansiktet i pälsen om det är otäckt. Ofta hinner man inte med. Minns en gång på "Hundra % bonde" där han killen tog tag i en get och jag trodde väl förstås att han skulle kela med den ( för så hade jag gjort, pussat den oxå) o rätt som de va drog han en bultpistol i pannan o ja hann inte titta bort!! Jag va så jävla arg på den där bonnen att jag vägrade se programmet mer. Jag har för mig att jag tom grät. Fy faan va arg ja va på'.
  • Deceree1
    Johannus skrev 2018-04-30 19:35:21 följande:

Nej för 17 Pascal fick en ny chans att komma in Nääääääääää nu fan är jag arg.

Hur iall världen vet ni att Pascal kommer tillbaka ? Jag såg om söndagens program men kan inte utläsa nåt om det o ikväll har det väl inte varit nåt Robinson...? Hur kan ni veta...?
  • Deceree1

Ok, uppdaterad nu så nu fattar jag. Hittade inte avsnittet på playen först. Ja gillar inte heller att han får en chans till. Gillar nog mest Dessie o Victoria faktiskt.

• Deceree1
    flygrl skrev 2018-05-09 00:54:30 följande:

Har du inte möjlighet se avsnittet i TV4 Play eller CMore?

Va hände? Piff & Puff aka DK & Dessi fick sin spabehandling och kom tillbaka fräscha och väldoftande. Under behandlingen frågade Dessi ut DK om va han kände för Ida. Enligt henne för att hon visste att Ida inte e förälskad i DK och inte ville att han skulle bli sårad (av olycklig kärlek). DK svarade lite svävande om sina känslor för Ida. DK och Dessi sa att dom enbart hade vänskapliga känslor för varandra.

I Robinson lägret försökte Johan komma in mer i gemenskapen genom att prata med alla. DK ännu mer skeptisk till Johan.

I Gränslandet pratade Lillemor om att möjligen kunna charma Janne men verkar samtidigt rätt mkt hålla sig på sin kant. Pascal & Janne störde sig bla. på att hon åt mer än dom typ hon inte delade med sig av mango mm hon hitta i djungeln. Maktkamp på gång där.

Jag tror att dessie frågade ut DK om Ida enbart för att hon själv är kär i honom. Det märks så himla väl att hon är det. DK fattar som vanligt ingenting utan svarar bara ärligt. Dessie blir ledsen de märks. -Ja vet ju inget om fruntimmer!!?! -Ja kan inget om kärringar!!?!

Kärringar?!? Dessie är 20 år! Han måste va trög!
  • Deceree1
    Nandez skrev 2018-05-10 14:15:04 följande:

Har för mig att de två bor ihop idag.

Va?! Är det sant ?! Faan va kul :))
  • Deceree1
    Johannus skrev 2018-05-11 22:21:12 följande:

Jag förstår om Johan vill alliera sig med alla.....Men att få ut DK och Henrik kommer inte att lyckas (två fina killar)...Hoppas inte Dessi vill ha ut Victoria då dem två varit vänner från första stund.

Det är ju ett spel så det spelar ingen roll om de är fina killar. Dom starka vill man ju ha ut så man själv har chansen att komma vidare.

Oj vann Dessi en sån tävling det hade jag inte trott, men bra......Verkligen tråkigt att Ida skadade sig....Hon vare också en stark tjej.

Spännande om Lillemor slår ut Pascal det vore nåt.....Janne kommer inte komma så långt mer oavsett han stått över.

Tack flygrl för uppdatering :)

• Deceree1

Å va ja är trött på "kötta på" och "köra ända in i kaklet". Alla säger likadant hela tiden och rabblar samma meningar om och om igen.

"Jag är sjuuuukt taggad" " Ingen tävling har varit så viktig att vinna innan"

Tröttnar inte ni på allt upprepande? Ingen säger nåt nytt typ, -vad är det för hundar du har, tävlar du?" Lr Så du har en bebis hemma, de är väl mysigt"? Hmmmm, jag är nog ganska less på't nu..

• Deceree1

Jag tror faktiskt att Pascal vinner.. undrar hur han tänkte när han sa att han skulle tillbaka för att hämnas för att han blev utröstad..det borde väl vara en ära att bli utröstad för att de andra ser honom som ett farligt hot. Han kunde vara mer ödmjuk tycker man ju...

Svar på tråden Robinson 2018