Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Robinson 2018

Deceree1 skrev 2018-04-14 11:46:12 följande:
    Jaa, förmodligen
    Eller nå´n sorts läppsalva kanske.
    Carpe Diem
  • molly50
    Deceree1 skrev 2018-04-14 13:35:42 följande:
    Nja.. jag tycker att han skryter om sin kompetens o kapacitet. Han vill framhäva sig lite..
    Håller med. Det verkar ju som att även de andra deltagarna börjar märka av det.

Min favorit är nog också DK:
    Carpe Diem
  • molly50

Håller med om Pascal. Börjar tröttna rejält på honom nu.
    Jag hoppas att han blir utröstad på deras nästa öråd.

Carpe Diem
  • molly50
    Johannus skrev 2018-04-15 23:00:39 följande:
    Utröstad blir antingen Pascal eller Jan tror jag. Dom två kommer nog att gå i luven på varann som det verkar. Men Pascal har Nicolin på sin sida som då även röstar på Jan.
    Precis. Men han blir ju inte hjälpt av Nicolins röst om de andra röstar på Pascal.
    De har ju redan börjat märka hur han pratar om sin egen förträfflighet.
    Men,som sagt,Jan måste nog också börja visa att han har i laget att göra.
    Carpe Diem
  • molly50
    Elinwilma3 skrev 2018-04-18 22:38:13 följande:

Vuxna människor, går ihop till en grupp och fryser ut och mobbar. Så vidrigt att jag knappt vill titta längre... även om Jan är klumpig, så får jag ont i magen av att veta att han är så ensam, oönskad och hatad. Det har förekommit mycket mobbning i det laget, fy fan... Jag tycker att Pascal får med de andra, och när Dessi sa att det är oschysst, så kör han över och bara matar på mer skit...

Finns igen ursäkt om maten och sömnen, empati och medmänsklighet ska finnas innanför pannbenet. Hoppas aset P åker ut..

Btw, hur grym är inte Richard :D

Jag håller med.
    Jag reagerade också på att Pascal vägrade lyssna på Dessi när hon försökte påpeka att alla ska behandlas med respekt.
    Det han inte verkar tänka på är att deras tjafsande verkar bidra till att de förlorar tävlingar.
    Så han kommer nog att förlora på det själv i längden,om han fortsätter så här.
    Även de andra verkar ju reagera på hans prat om sin egen förträfflighet.
    Carpe Diem
  • molly50
    Deceree1 skrev 2018-04-19 09:42:29 följande:

Konstigt att han inte själv tycker att det låter konstigt - hela laget älskar mig...

Är han helt blind ? (Döv)

Ja,det reagerade jag också på.
    Hur kan han vara så säker på det?
    Carpe Diem
  • molly50
    Elinwilma3 skrev 2018-04-19 23:08:56 följande:
    Men sa inte Victoria i något avsnitt att hon inte gillar Pascal med? Vore ju SÅ kul om han röstades ut... vad snopet ;)
    Jag minns faktiskt inte.
    Men vet att Carolin sa det i nå´t avsnitt.
    Och hon åkte ju ut.
    Carpe Diem
  • molly50
    Fanny hej skrev 2018-04-20 00:15:20 följande:

Jag måste säga att jag blir väldigt chockad här. Att vuxna människor inte kan genomskåda att TV4 har valt ut just Pascal som självgod. Han är antagligen inte i närheten så självgod som han framstår utan har råkat säga några få saker som dom då har utnyttjat. Förstår absolut inte hur ni inte kan genomskåda det? Såg en kommentar här nu där det stod ?Pascal sa att hela laget älskar honom igen idag?, alltså helt ärligt.. märker ni inte att de tre sakerna som han har sagt som kan få honom att framstå som självgod har upprepats minst 5 gånger var i olika program?

Jag är inte på Pascals sida, men helt ärligt ni måste ju ha lite överseende? Egentligen så har vi ingen aning om att dom ens fryser ut Jan såpass mycket som det verkar, för det kan vara totalt redigerat. T.e.x det med att om han säger något så blir det knäpptyst.. men det är ju hur enkelt som helst att redigera det så att det ser ut på ett visst sätt? Det är ju bara att klippa in en del en halv minut senare där alla sitter tysta?

Tycker alla ska läsa mina tidigare inlägg så jag hela tiden slipper upprepa mig. Tycker absolut att de flesta av er har väldigt lite överseende. Vi ser 20 minuter på ett avsnitt, utav flera veckors tid på ön..

Det är enormt mycket som inte visas eller helt enkelt klipps bort för att få det att framstå som något annat.. men allt detta kan ju såklart inte deltagarna berätta om eftersom att dom skriver på kontrakt.

Jag förstår hur du menar och visst kan du ha rätt.
    Fast det han faktiskt säger kan väl knappast vara ihopklippt.
    Carpe Diem
  • molly50
    pallazathena skrev 2018-04-20 06:51:28 följande:

Ska man försvara Pascal är det väl bättre att hänvisa till tillfällig sinnesförvirring pga matbrist och hunger? För snudd på allting han säger är ju osympatiskt.

Tycker Alexandra är briljant. Att hon genomskådade dem så lätt. Och Rick imponerar med sin ödmjuka framtoning, så följsam till gruppen trots att han troligtvis vet bäst.

Fast om det skulle handla om tillfällig sinnesförvirring pga matbrist och hunger så skulle väl alla bete sig likadant.
    Men det är bara Pascal som gör det.
    Carpe Diem
  • molly50
    Nandez skrev 2018-04-20 17:27:49 följande:
    Håller med om att Lillemor och Johan är dryga.
    Det håller jag med om.
    Tycker det är mycket gnäll från dem båda.
    Alla är hungriga och trötta,men ingen gnäller lika mycket som dem.
    Carpe Diem
Svar på tråden Robinson 2018