Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Robinson 2018

Nandez skrev 2018-04-06 12:15:46 följande:
    Dom får inte göra så annars så hade dom nog gjort det.
    Ok. Ja,jag vet inte hur det fungerar. Tänkte mest på att det är en lagtävling och att de ska samarbeta som ett lag.
    Carpe Diem
  • molly50
    Nandez skrev 2018-04-06 12:27:31 följande:
    Det har du rätt i att det är en lagtävling men som jag har uppfattat det så ska alla delta i tävlingarna.
    Ja,jag hörde ju inte riktigt vad de sa innan tävlingen så jag kan ju ha missuppfattat.
    Nandez skrev 2018-04-06 12:29:10 följande:

Det ska bli spännande med de tre som de visade igår, undrar vilket lag de ska vara med i eller om de är ett eget lag.

Ja,det håller jag med om. 
    Carpe Diem
  • molly50
    Deceree1 skrev 2018-04-06 13:12:46 följande:
    Hur hittar jag den? Om den som startat den kunde skriva ett par ord i den så den hamnar överst. Annars vet jag inte. Sitter med telefonen. FL funkar jättedåligt på min Padda
    Den heter väl kort och gott Farmen 2018,tror jag.
    Carpe Diem
  • molly50

Ser ut som att de 3 nya kommer att gå in i lag syd.
    Men jag kanske har fel,
    Pascal vann ju immunitet i tävlingen innan örådet så han blev inte heller kidnappad.
    Och Jim blev utröstad.
    Så kanske kan de få lite mer tur nu,

Carpe Diem
  • molly50
    Deceree1 skrev 2018-04-09 09:55:57 följande:

Jag tyckte ändå att Jim tog det bra. Vad jag inte förstår är att "Arga snickar'n" låter dom hållas när dom kastar skit på varann. Det har ju redan varit uppe att det är infekterat mellan Caroline o Jim. Vill han ha tittarsiffror tro. Tyckte bara att det kändes onödigt eftersom Jim verkar ganska sårbar...

Jag håller med.
    Och de verkar ju inte ha haft en tanke på att någon kan ta illa upp av deras tjafs heller.
    Som t ex DK gjorde när han påmindes om att han själv blev mobbad som barn.
    Carpe Diem
  • molly50
    Johannus skrev 2018-04-09 11:27:53 följande:
    Ja det såg ut att det tre nya kom till lag syd. Vet inte hur mycket en 70 åring orkar, men det får vi se. Det två andra har nog mer krafter om dem kommer in i gruppen.
    Ja,precis. Det återstår väl att se.
    Carpe Diem
  • molly50
    Nandez skrev 2018-04-09 13:24:10 följande:
    Ja, nu kanske de har chans att vinna tävlingar igen.
    Ja,precis.
    Johannus skrev 2018-04-09 13:24:37 följande:
    Jag kände precis som DK då även jag har blivit mobbad hela skoltiden från 1:an till gymnasiet. Jag blir lessen och orolig när folk hackar på varann och bråkar.

Var så fint av Desire att krama om DK då rann mina tårar.
    Ja,det var samma här. Blev också mobbad som barn.
    Men jag kände mer ilska än oro över att två vuxna beter sig som barn och inte kan reda ut saker utan att bråka och ta till glåpord.
    Carpe Diem
  • molly50
    Johannus skrev 2018-04-09 19:46:45 följande:
    Ja man känner ilska när vuxna personer beter sig som dem gjorde.

Börja tycka att Pascal är lite för mycket, hela tiden låter det "jag är starkast, jag, jag, jag.......Självgod är han.
    Ja,precis. Man kan förstå att de är hungriga och trötta.
    Men de beter sig ju som barn.

Ja,jag håller med. Han verkar lite väl självgod,tycker jag.
    Carpe Diem
  • molly50
    flygrl skrev 2018-04-11 16:16:56 följande:

En sak till: jag gillar inte sättet Dessi pratar om äldre. Jag menar dom nya männen hann hon rimligen inte ens lära känna innan hon börja kalla dom ?gubbjävlar?. Väldigt fördomsfullt i mina ögon (och jag e fö sj i samma ålder som Dessi).

I övrigt gillar jag Dessi. :)

Jag håller med. Men kanske är det lite omognad som kryper fram.
    Carpe Diem
  • molly50
    Deceree1 skrev 2018-04-13 23:49:34 följande:

Nu har jag precis sett Robinson. Jag sparade både Robinson o Farmen Norge till ikväll :) men nu kan jag inte va tyst, vad är det för äckligt Marie har runt munnen? Hon ser ju äcklig ut me de där vita. O de e ju bara hon som ser ut så. När hon lutade sig fram o skulle lukta på tvålen så va det nåt som rann ut ur munnen! Usch

Det kanske är något slags solskydd för läpparna?
    Carpe Diem
Svar på tråden Robinson 2018