Inlägg från: molly50 |Visa alla inlägg
  • molly50

Robinson 2018

Nandez skrev 2018-04-02 11:46:23 följande:
    Ja, det var inget vidare att se det hånleendet.
    Nej,verkligen inte.  
    Johannus skrev 2018-04-02 11:48:26 följande:
    Victoria hånflinade när Nick blev utröstad och det tyckte jag med var elakt gjort. Båda har gjort fel från första dagen, men jag tror aldrig dem kommer att be om förlåtelse av varann.
    Nej,det tror inte jag heller.
    Men att be varandra om ursäkt och försöka samarbeta för lagets skull hade inte varit för mycket begärt,istället för att en bara flyr lägret.
    Carpe Diem
  • molly50
    Nandez skrev 2018-04-02 12:00:35 följande:
    Det är ju ett lagsamarbete som det går ut på.
    Precis. Och därför borde man inte låta meningslösa intriger förstöra det.
    Carpe Diem
  • molly50
    Nandez skrev 2018-04-02 13:24:22 följande:
    Håller med dig, det blir lite barnsligt trams.

I trailern så ser man en kille i en båt med en tatuering på vänster överarm. Man ser även en båt på väg in mot en ö, kanske kommer det några nya. Spekulerar vilt
    Precis.

Ja,det har väl hänt förr att de som åker ut får åka till en annan ö i väntan på att få en chans att komma tillbaka.
    Kanske får de kämpa med några nya också.
    Carpe Diem
  • molly50
    Nandez skrev 2018-04-03 11:38:55 följande:

Tror att DK är så skadad att han kommer att lämna och att de får en ny deltagare enligt trailern. Det ser ut att vara en vältränad kille.

Kanske Nick får komma tillbaka. 
    Carpe Diem
  • molly50
    K Kalle skrev 2018-04-03 11:48:02 följande:
    Det är väl just dramaqueens TV vill ha med i dessa program. Bra TV. Det är enklare att bli vald att vara med om man verkar lite kompromisslös.
    De tar nog med en hel samling av olika personligheter,skulle jag tro.
    Carpe Diem
  • molly50
    Nandez skrev 2018-04-03 13:45:54 följande:
    Den kille man ser komma med båten har en tatuering på vänster överarm, det hade inta Nick har jag för mig.
    Ok. Ja,jag missade nog det så jag är inte säker.
    Nandez skrev 2018-04-03 13:46:20 följande:
    Det tror jag också.
    Så är det nog.
    Carpe Diem
  • molly50
    Johannus skrev 2018-04-05 20:01:22 följande:

Det verkar som lag syd inte kan göra gemensamma tävlingar alls utan att gå varann på nerverna. Tycker lite synd om Jim när han inte klarar av att dyka.....Han borde ha förstått att sånt kommer att vara med i tävlingarna innan han sökte. Ok man ska våga prova för ingenting är omöjligt.

Karolin är verkligegen gnällig och härskande skulle nog inte komma överens med henne end enda dag.

De pratar om att samarbeta som ett lag.
    I så fall kunde ju någon av de andra hoppat i vattnet istället för Jim,om han nu inte klarar det,och låtit honom få ta pusslet.
    Istället får han kämpa för att våga dyka ner i vattnet och sen får han bära hela skulden för att de förlorade.
    Lite fult,kan jag tycka.
    Carpe Diem
  • molly50
    Johannus skrev 2018-04-05 20:50:20 följande:
    Håller med dig om att Jim hade kunnat ta pusslet. Alla av deltagarna vet från tidigare att Jim är rädd för vatten, men jag tror att dem utnyttjar honom så att dem kan välja ut han i örådet. Tris, men sant.
    Ja,det är väl så det är. 
    Carpe Diem
  • molly50
    Nandez skrev 2018-04-06 11:23:17 följande:
    Men alla skulle dyka i så dom hade inte kunnat gjort annorlunda.
    Jag tänker som så att det kanske hade gått att ordna så att en kunde dyka 2 ggr.
    En gång istället för Jim.
    Han säger ju själv att han är en belastning för laget när det kommer till tävlingar i vattnet.
    Sen tycker jag det är onödigt att,inför alla andra,stå och lägga hela skulden på honom när de är ett lag som ska samarbeta.
    Carpe Diem
  • molly50
    Nandez skrev 2018-04-06 11:56:42 följande:
    Nej, det har jag inte men kan starta en.
    Eller så kanske dte går att fortsätta i den andra tråden?
    Där kan man ju diskutera både Farmen Norge och Farmen VIP i så fall. 
    Carpe Diem
Svar på tråden Robinson 2018