Robinson 2018
Madde 35 skrev 2018-05-16 22:47:21 följande:
Har bara skummat igenom lite svar men orkar inte läsa allt. Enligt min åsikt är de mest värdiga vinnarna Henrik, Dessie, Ida, Pascal och Marie. De kämpar bra i tävlingarna och känns överlag schyssta. Lite fulspel kör ALLA med så att säga att den eller den är falsk är fel. Det handlar ju om ett spel. Henrik är oerhört ödmjuk oavsett om folk tycker han spelar, han vill verkligen allas bästa.
Johan, Lillemor och Viktoria .. de är inte lika värdiga tycker jag men det är mitt tycke och för att de känns jäkligt falska överlag. De säger att andra är falska men oj va de håller på själva. Men det är min åsikt så hoppas den är ok här? :)
Min åsikt är att Pascal inte är en värdig vinnare då han körde mobbning då han var i Robinson och för det andra så är han så självgod och bryr sig inte om andra. Hur många gånger sa han inte idag att jag är bäst....Jag är vinnaren av Robinson.......Hoppas inte han vinner.
Henrik är snäll och go med alla, men är det för att han vill till varje pris att ingen röstar ut honom????
Victoria är lite skum och jag skulle kunna tro att hon kan vara elak mott alla andra spelare.
Ida och Dessi och DK är vanliga oavsett att även dem kan pakta, men det hör väl till, men dem är inte elaka.