Robinson 2018
Fast jag hängde tvätt igår.... Hahaha :)
Fast jag hängde tvätt igår.... Hahaha :)
Jag har gjort ett bus som kallas
"Gerilla Gardening". Jag har samlat ihop massor av frön. Luktärtfröna la jag i blöt dagen innan "dådet". Sen åkte jag till ett ställe i stan där det bara växer björkar o massa ogräs. Där har jag slängt ut massor av frön. Tanken med det är att alla ska kunna gå o plocka en bukett när de vill. Alla har ju inte möjlighet att odla o alla har ju inte råd att köpa snittblommor i butik. Så de här är en bra lösning tycker jag:)
Fast lite olovandes :))
Jag har bara sommarblommor och ett äppelträd i min trädgård.
Det får räcka med det så länge.
Nu är jag uppe i förberedelserna för mina barns skoiavslutning på torsdag.
Hade tänkt göra en smörgåstårta,men kan inte komma på vads jag ska göra.
Det ska vara utan skaldjur eftersom jag är allergisk.
Haha! Ja,typiskt att ha hängt ut tvätt när det regnar!
Hade också tänkt tvätta idag,men det får nog bli att torka i tumlaren då eftersom det regnar här med.
Ok. Det låter ju mysigt. Vårt träd är inte det allra vackraste. Det skulle nog behöva beskäras också.
Dom två första är blomma för dagen i träd. Det andra är klematis i storstubben men bilden är två år så den är större nu :)
Få se lite bilder från er nu då :))))
Nu märkte jag att jag inte har laddat ner bilderna jag senast tagit, men ska försöka senare.
Idag behövdes det inte vattnas för det har regnat nästan hela dagen.
Ja det är betong rådjur och så har jag en liggande groda. Köpte förra veckan på en plats som heter Fågelsta Dekor.
Jag har från innan en uggla och anka i plast :)
Åh,vad fint det ser ut!
Då måste jag gå ut och fotografera. *S*
Jag fick inget regn inatt, fast som hade sagt det. Fick ni det? Tur att jag vattnade igår kväll.