Inlägg från: Anonym (Trösta) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Trösta)

Min pojkvän säger att han ”är sån” - depression

Det här var något nytt för mig en tjej som är tillsammans med en deprimerad kille 
    det händer inte ofta 

• Anonym (Trösta)
    whattodowhattodo skrev 2018-03-14 22:15:04 följande:
    Ja jag vet inte alls.... vad gör man? Säger tack och hej och bara drar?

Jag är vanligtvis väldigt ?hård? och har stor självrespekt, så om någon behandlar mig illa går jag bara lugnt och sansat därifrån... men nu känns det som att ?han inte kan rå för det? ?! Jag vet att det låter patetiskt men ja....

Blir inte bättre av att han inte är svensk och pratar inte svenska, så vi talar engelska med varandra vilket inte är någon utav våra modersmål.
    vilka är era modersmål?
  • Anonym (Trösta)
    whattodowhattodo skrev 2018-03-14 22:18:28 följande:
    Så himla svårt när han inte säger någonting och ignorerar mig.... :( men det är ju allt jag vill egentligen - hjälpa, stötta och trösta men känns mig galet hjälplös.
    Det låter jobbigt om han inte vill släppa in dig.  Vad har ni för modersmål? 
  • Anonym (Trösta)
    whattodowhattodo skrev 2018-03-14 22:27:23 följande:
    Jag svenska och han ryska
    så han vill alltså inte ha din hjälp? Har du låtit det gå någon dag eller dar innan du pratar med honom igen kanske han har ändrat sig 
  • Anonym (Trösta)
    Anonym (Tina) skrev 2018-03-15 16:19:56 

Förresten vadå ovanligt att en tjej är med en Deprimerad kille? Jag har varit med killar som många av de mått dåligt på olika sätt det är knappast ovanligt kan jag inte tänka mig ?

Ja det så klart olika men vad jag har sett och hört så brukar deprimerade killar inte hitta partners efter avslutat förhållande lika mycket som deprimerade tjejer gör.

Svar på tråden Min pojkvän säger att han ”är sån” - depression