vargungen skrev 2018-04-13 23:11:24 följande:
Första försöket sket sig för mig. Fick mens idag. Var ordentligt skengravid för några dagar sen, mådde till och med illa. Köpte ett graviditetstest som visade minus.
Tråkigt! Bara att försöka igen då, första försöket hade väl varit för bra för att vara sant...
Lejoninna77 skrev 2018-04-10 18:25:35 följande:
Hej! Äntligen en tråd som jag passar in i, jag fyller 41 i augusti, jag och mannen jobbar på barn nr.9, yngsta 14 mån och äldsya 18. Jag går just nu igenom ett mf, testade positivt 6 april, och idag kom den jävla blödningen???? blev även gravid i dec som oxå slutade i ett tidigt mf... Det måste vara åldern!!! Jag har bara haft ett MA tidigare, och fått 8 barn... Trodde de skulle vara enkelt även nu denna gång???? Såg att någon skrev om att förbättra äggkvaliten, går det???
Beklagar missfallen. Jag har också fått flera stycken det senaste året. Jag har jobbat stenhårt på att förbättra äggkvaliteten men än så länge har det inte gett något... Men vem vet. Det finns en del som har fått uppmärksamhet i forskningen och som eventuellt kan hjälpa. Du kan googla på ubiquinol (Q10), DHEA, melatonin och inositol. Rekommenderar att man gör så mycket efterforskningar som möjligt själv och bestämmer vad som kan vara lämpligt för en själv. det finns inga enkla svar... Men förhoppningsvis finns det något guldägg kvar, så det viktigaste skulle jag tro är att få till det vid rätt tillfälle varje månad och ha tålamod.