Inlägg från: Femblirsex14 |Visa alla inlägg
  • Femblirsex14

41 år och hoppas på sladdis

Lindsey77 skrev 2018-04-03 21:17:29 följande:

Jag är snart 41 och jobbar på en sladdis. Det går dock inte så bra. Har blivit gravid 2 ggr sen i december, men båda graviditeterna slutade i tidigt missfall. Har fyra barn sen tidigare, och har aldrig haft missfall tidigare. Gissar att det är åldern. :(  Försökt sen augusti 2017. Men kämpar vidare...

Har undrat hur det har gått för dig?! Sist var du mitt uppe i ett mf. Mår du bra nu? Usch jag vet verkligen vilket skit det är och hade inte fixat ett till. Hoppas det tar sig för er snart!!
  • Femblirsex14
    Lindsey77 skrev 2018-04-05 20:46:12 följande:

Jag mår bra! Fick imorse supersvagt streck på gravtest. Tog två olika test,och båda visade svagt streck. :) Känns inte definitivt förrän strecken ökar i styrka. För mig har de bara minskat efter BIM, eftersom de två graviditeterna avstannat. Inte klokt egentligen, det var bara 4 veckor sedan jag hade blött klart efter senaste missfallet! 

Konstigt nog känner jag mig inte gravid och lycklig, eftersom jag börjat blöda 4-5 dagar efter positivt test de två senaste gångerna. Rekordet är v 4+3. Imorgon är det v 4+0... Långa dagar nu... Bara att hoppas på extrem tur antar jag...

Åh hoppas hoppas det är positivt och den stannar denna gång! Väntan nervositeten och allt det där är så påfrestande. Jag håller alla tummar nu!!
  • Femblirsex14
    Lindsey77 skrev 2018-04-06 19:41:59 följande:

Uppdatering från mig. Strecken var ännu svagare imorse, känns som om det går åt fel håll... igen! Gravid är jag eftersom digitalt visade gravid. Då blir det ingen mens här framöver om jag börjar blöda utan missfall igen...

Ge mig ett mirakel, starkare streck på stickan imorgon...

Är det andra dagen du testar? Är det med samma test? Hoppas så att det går vägen nu!!
  • Femblirsex14
    Lindsey77 skrev 2018-04-07 08:31:46 följande:

Testat med samma test hela veckan. Har varit samma svaga streck sen ÄL +10. Nu ser det verkligen mörkt ut. Jag kommer att börja blöda vilken dag som helst. Vaknade dessutom utan molvärk idag... :(

Näe va tråkigt! Ledsen för din/er skull!!
Svar på tråden 41 år och hoppas på sladdis