• Anonym (mmm)

Adhd

Ja, har för mig att man kan bli nekad hjälp om man har vissa diagnoser, iallafall som ensamstående. Är nog lättare om det är ett par där som behöver hjälp och där den ena i förhållandet inte har diagnos.

Har du råd så kan du ju skaffa barn själv i Danmark, finns många tjejer som reser dit för insem eller ivf med donerad sperma där.

• Anonym (mmm)

Nej, en krogrunda och oskyddat sex behöver ibte leda till barn, men kan dessvärre leda till klamydia, gonorré och hiv. Då är det säkrare att kontakta en klinik. Eftersom du blivit nekad av Landstinget i Scerige, så är en klinik utomlands nog enda alternativet om du vill hs barn. Har du råd med ivf eller insemination i Danmark så gör det så snart som möjligt med tanke på din ålder. Går det inte med egna ägg blir det äggdonation ich det är dyrare.

• Anonym (mmm)

Nej, en krogrunda och oskyddat sex behöver ibte leda till barn, men kan dessvärre leda till klamydia, gonorré och hiv. Då är det säkrare att kontakta en klinik. Eftersom du blivit nekad av Landstinget i Scerige, så är en klinik utomlands nog enda alternativet om du vill hs barn. Har du råd med ivf eller insemination i Danmark så gör det så snart som möjligt med tanke på din ålder. Går det inte med egna ägg blir det äggdonation ich det är dyrare.

• Anonym (mmm)

Biet- Jag och min kille har vänt oss till klinik utomlands istället.

Svar på tråden Adhd