• LFF

Mina döttrar söker kontakt med mig?

Ja, ditt ex var ett svin. Ja, soc har betett sig helt felaktigt. Ja, du är en dåre som blockar dina döttrar nu när de tagit mod till sig att våga kontakta dig.

• LFF
    molly50 skrev 2018-05-23 21:17:15 följande:
    Nej,han behöver ingen kram. Snarare en spark i arslet.
    Skulle snarare säga pungspark så det gör riktigt ont!
  • LFF
    smulpaj01 skrev 2018-05-24 08:38:25 följande:

Kan inte se på paddan vilket år ts skrev detta? Är det 2014 så stämmer det med nya tråden.

Extremt vidrig människa som inte borde ynglat av sig en ny stackars unge, så tragiskt

Mars i år.

Saker som är lika:
    *De ses på en bensinmack och barnen tvingas in i bilen av mamman.
    *Äldsta dottern gör ett "val" som påverkar båda barnen
    *Soc säger att TS måste backa
    *TS bygger upp ett nytt liv med en ny fru i en ny stad.
    *Barnen kontaktar TS och vill ses, exet får veta och blir tokig.
    *TS lägger all skuld på att pappa försvann på barnen, i synnerhet äldsta dottern, exet och soc.
  • LFF
    smulpaj01 skrev 2018-05-24 09:21:06 följande:
    Tack!

Ja det är utan tvekan samma person. Men det som skiljer är för 4/8 år sedan och att han tydligen har en 5 åring i den andra tråden. Man vill ju gärna hoppas att hela historien är påhittad och att det inte finns 3 stackars flickor med en sån genomhemsk pappa....
    Absolut skiljer åren men det är alldeles för många likheter och åldern/tiden kan man ju ändra för att försöka förvilla och bli svårare identifierad. Men när det kommer till att beskriva vad som skett så blir det svårare att ändra detaljer, lättare att hålla sig nära sanningen och den är alldeles för lika i de två trådarna (även om jag inte tvivlar ett dugg på att det finns fler idioter som både TS och hans ex där ute).
Svar på tråden Mina döttrar söker kontakt med mig?