Inlägg från: Anonym (Jane) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jane)

Mina döttrar söker kontakt med mig?

Du har haft det jättetungt, TS.... Det säger jag inget om. Du har blivit orättvist behandlad av främst ditt ex och även av myndigheter.

MEN! Dina barn är också oskyldiga i detta. Hur tror du dom mår? Du pratar bara om dina känslor och hur du bygger upp ditt nya liv. Utan dina egna barn. Och du har träffat en kvinna som du lever med... Och har inte berättat om dina barn?? Hör du inte hur galet det här låter? Vad tror du händer när hon får veta att du har barn? Och tro mig, det kommer komma fram.... Om inte nu - så om tio år när dina barn knackar på din dörr och kräver svar på varför du ignorerat dom under deras uppväxt. Vad tror du din flickvän/nya fru gör då?

Jag är hemskt ledsen att säga det, men ditt nya liv du lever är baserat på en lögn och det kommer explodera i ansiktet på dig förr eller senare. Och dina barn försvinner inte bara för du låtsas att dom inte finns... Det enda som händer är att du lämnar dom till att dra sina egna slutsatser till varför du inte verkar vilja vara med dom och det kommer förmodligen göra en del skada.

Du har varit med om många oförrätter mot dig - men det är inte rätt att göra detta mot dina barn.

Mvh / En vuxen dotter vars pappa aldrig brydde sig

Svar på tråden Mina döttrar söker kontakt med mig?